Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور فراخوان و دعوت عمومی از ملت شهید پرور ایران اسلامی برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

«بـســم ربّ الشهداء و الصدیقین»
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش، پس از مراسم تشییع و تدفین پیکر این مجاهد بزرگ و سردار کرار در مزار شهدای کرمان، و پس از اقامۀ فریضۀ مغرب و عشای سه شنبه شب ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور و در تمامی مراکز استان‌ها و شهر‌ها، به منظور تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه و خاموش این بزرگ سرباز ولایت و مالک اشتر ایران با حضور ملت قدرشناس و فهیم و شهیدپرور ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه‌های تجدید بیعت با سردار دل‌ها در شهر‌های مختلف کشور (به ویژه در شهر‌های اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان)؛ از ملت شهید پرور، سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در مراسم‌های بزرگداشت و شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت، ضمن تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه مالک اشتر ایران و انقلاب، پیام صلح و وحدت را برای دوستان، مستضعفان و آزادگان و عموم مردم جهان و خشم انقلابی و انتقام سخت و پشیمان کننده را از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی فریاد کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود