Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@07:28:57 GMT

فروشنده کوکائین در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۳۵۲۱

فروشنده کوکائین در دام پلیس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد بخشنده گفت: با اعلام شکایت و انتقاد تعدادی از شهروندان در منطقه شهرک غرب مبنی بر فعالیت پنهانی فردی از اهالی این محل مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، این فرد با همکاری دو تن از همدستانش محل سکونتش را محل تردد تعدادی افرادی مشکوک قرار داده و مشغول به توزیع مواد مخدر است، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد و تیمی از مأموران پایگاه دوم برای دستگیری متهم اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش بازداشت و مقدار ۱۱۴ گرم کوکائین از مخفیگاهش کشف کنند.

بخشنده در پایان با اشاره به اینکه مأموران اعزامی موفق شدند در این عملیات علاوه بر متهم اصلی پرونده دو همدست وی را نیز دستگیر کنند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوکائین پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه