Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴جان لیمبرت یکی از ۵۲ دیپلمات آمریکایی که در سال ۱۳۵۷ و در پی قطع روابط واشنگتن با تهران، ایران را ترک کردند، از ترامپ خواست خودش را به خاطر این ۵۲ نفر به زحمت نیاندازد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دو روز پس از اقدام تروریستی دولت این کشور در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، در یکی از آخرین توئیت هایش تهدیدآمیزش درباره ایران، مدعی شده است «اگر ایران هر یک از آمریکایی‌ها یا دارایی‌های آن را مورد هدف قرار دهد، ما ۵۲ نقطه در ایران را هدف قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او گفته است که این اقدام، به تلافی ۵۲ آمریکایی خواهد بود که سال‌ها پیش ایرانی‌ها گروگان گرفته بودند.»بیشتر بخوانید: دفاعیات ترامپ از تهدیدش علیه اماکن فرهنگی ایرانلیمبرت در گفتگو با شبکه ام اس ان بی سی آمریکا گفت: من شخصا نمی‌خواهم بخشی از تصمیم‌های ترامپ برای کشتن مردم یا منفجر کردن اماکن فرهنگی باشم.

وی در جمله‌ای طعنه آمیز خطاب به ترامپ تصریح کرد: آقای ترامپ اگر الان حرف‌های من را می‌شنوید، به شما می‌گویم که اصلا حاضر نیستم خودتان را به خاطر من به زحمت بیاندازید!

این دیپلمات پیشین آمریکایی همچنین اشاره کرد که امروز خاورمیانه به اندازه کافی فاجعه و بحران دارد و دیگر نیازی به بحران و فاجعه جدید در این منطقه نیست.

او گفت وقتی فضای سوء تفاهم میان دو کشور حاکم است، چنین فضایی اجازه گفتگو میان آن‌ها را نمی‌دهد و همین امر سبب سوق دادن آن‌ها به سمت درگیری می‌شود.


لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q5W خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ حمله به اماکن فرهنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!