Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، به گفته دو دیپلماتی که در اتحادیه اروپا حضور دارند، قرار است که نشست فوق‌العاده‌ای روز جمعه در بروکسل برگزار شود و در آن موضوع گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام به بحث گذاشته شود.

این منبع خبری از ذکر جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پس از ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و جمع دیگری از هم‌رزمان ایشان، به دست تروریست‌های آمریکایی، ایران طی اقدامی ذیل گام پنجم در راستای کاهش تعهدات برجامی، اعلام کرد که دیگر هیچ محدودیتی را در برنامه هسته‌ای خود لحاظ نخواهد کرد.

در بیانیه‌ای در این باره آمده است که ارتباط با آژانس بین‌المللی اتمی همچنان ادامه خواهد یافت.

هرچند که روسیه از این اقدام ایران حمایت کرده و آن را تهدیدآمیز نخوانده، ترامپ طی توئیتی با لحنی هشدارآمیز گفته که ایران هیچ‌گاه به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.

در بیانیه‌ای که جمهوری اسلامی آن را صادر کرده، همچنین آمده است: «در صورت رفع تحریم‌ها و منتفع شدن ایران از منافع برجام، ایران آماده بازگشت به تعهدات برجامی خود است».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خروج ایران از برجام ترور سردار سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ببینید | دیدار وزرای خارجه ایران و مصر
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است