Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حال و هوای این روز‌ها عجیب است، ماجرا از یک جمعه شروع شد، جمعه‌ای که آبستن خبر‌های بد و خوب بسیاری بود و هست، این بار خبر از نبود سردار ایرانی بود، سرداری که فرزند خلف و شایسته برای این و آب و خاک بود، اما سرانجام وطن، تن بی‌جانش را تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ایرانی در مسیر وطن و اعتقاداتش آسمانی شد؛ سردار ایرانی که دنیا او را می‌شناسد و معاندان زخم‌خورده از او تیغ تیز انتقاد بر نامش می‌زنند و عده‌ای او را قهرمان معرفی‌ می‌کنند.

امروز پیکر بی‌جان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش به پایتخت رسید و حالا این بار مردم وفادار برای سردار حماسه وفاداری آفریدند، او که سال‌ها برای وطن حماسه‌ساز بود.

 امروز صحبت از نبود پدر فرزندان مدافع حرم بود، پدری که سال‌هاست لباس رزم برای ایران بر تن دارد و عاقبت «کشته دور از وطن شد...».

بیشتر بخوانید: از تمهیدات مدارس برای گرامیداشت شهید سردار سلیمانی تا نامگذاری مدرسه در گیلان

به قول دختر سردار، جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن دیدند؛

حالا امروز دانش‌آموزان ایرانی در کنار اسطوره‌های تاریخی، سورنا‌ها و داریوش‌ها و کوروش‌ها، سردار ایرانی عصر حاضر را شناختند و تمام قد برایش مرثیه وفاداری سرودند.

همان نوجوان‌هایی که گاه تهدید‌های روزگار گریبانشان را می‌گیرد، همان‌هایی که اسیر بحران هویت چندگانه جامعه شده‌اند و مسیرشان در هزارتوی انتخاب‌ها، ارزش‌ها و ضدارزش‌ها گیر می‌افتد.

امروز پایتخت با کودکان و نوجوانانی در انتظار پیکر سردار ایرانی بود که سیل خروشان جمعیت اجاره گام برداشتن آسان را نمی‌داد.

 امروز مردم به حرمت اعتقاد و جرات سردار پای کار آمدند، نوجوانانی که علاوه بر فعالیت‌های مدرسه‌ای برای گرامیداشت مقام والای سردار شهید سلیمانی، به سطح شهر آمدند و از ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی گرفته تا نصب پوستر ذوالفقار ولایت و کلیشه‌زنی بر خودرو‌های عبوری در خیابان‌ها و میادین شهر، امید و خشنودی مردم را بابت  وفاداری و تعهد نوجوانان انقلابی احیا کردند.

بیشتر بخوانید: تمام امتحانات روز‌های ۱۶ و ۱۷ دی لغو شد

جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  پوستر و رنگ آمیزی تصویر شهیدسردار سلیمانی روی شیشه ماشین ها در سطح شهر، برگزاری هیئت‌های مذهبی در حسینیه‌ها و پخش سخترانی‌های سردار شهید را در برنامه‌های خود گنجاندند.

امروز مدرسه‌ها تعطیل شد اما درس زندگی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر جاری بود، همان مسیرهایی که قهرمانان وطن را رهسپار خانه ابدی می‌کرد، کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند تا مفهوم کم و بیش غبار گرفته همبستگی احیا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان