Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:25:09 GMT

خشت سازمان ملل کج گذاشته شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۵۵۴۵

خشت سازمان ملل کج گذاشته شده است

حجت‌الاسلام محمد کاظم راشد یزدی دوشنبه شب در اجتماع دانشگاهیان مشهد در دانشگاه فردوسی افزود: اکنون جهان به بلوغی رسیده است که بیش از ۱۵۰ کشور حرکت نابخردانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم می‌کنند و می‌توان استنباط کرد که جهان در حال آماده شدن برای پذیرش حکومت عدل الهی به رهبری حضرت ولی عصر (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حقوق بشر در روی زمین نابود شده است و افرادی مدعی حکومت بر جهان هستند که مجنون وار دستور به کشتن می‌دهند.
وی گفت: سردار قاسم سلیمانی به دلیل اینکه از مردم، با مردم و برای مردم بود در قلوب مردم کشور و حتی دیگر کشورهای اسلامی جای گرفت.
رییس نهاد ولی فقیه در دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: افتخار می‌کنیم در عصری زندگی می‌کنیم که انسان‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی تاریخ را در این منطقه رقم زده‌اند.
حجتالاسلام سید مهدی حسینی مطلق افزود: دشمن فکر نمی‌کرد با شهادت این سردار رشید اسلام چنین بزرگداشتی در ایران و دیگر کشورهای جهان برای او و همرزمانش شکل بگیرد و این به خاطر اخلاص شهید سلیمانی بود که مراسم تشییع پیکر او در طول تاریخ و پس از رحلت امام خمینی (ره) بی‌سابقه بود.  
رایزن سابق فرهنگی ایران در کشور افغانستان نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: این سردار شهید در طول سال‌های فعالیت خود توانست کادر ارزشمندی را برای جبهه مقاومت تربیت کند و اکنون جریان مقاومت می‌تواند روی پای خود بایستد و سیاستگذاری کند.
ناصر جهانشاهی افزود: به واسطه فعالیت‌های این سردار شهید، مقاومت در سطح معادلات راهبردی حضور پیدا کرده و در جنگ ۳۳ روزه نیروهای مقاومت ناوچه‌های اصلی رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد.
این همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: یکی از کارهای این شهید در کشور افغانستان کمک به زیرساخت‌های این کشور بود و یکی از مجهزترین بیمارستان‌ها در یکی از محروم ترین مناطق افغانستان با کمک‌های او در حال ساخت است.  
وی گفت: سردار شهید سلیمانی تنها مدیری بود که در زمان سیل در کشور پاکستان تلاش کرد تا کمک‌های مردمی ایرانیان به دست مردم این کشور برسد.
در این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و بیانیه دانشجویان خارجی این دانشگاه در محکومیت به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان محور مقاومت قرائت شد.
همچنین تعدادی از دانشجویان این دانشگاه با امضای طوماری بر ادامه راه شهدای محور مقاومت تاکید کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.   
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی افغانستان جهان حضرت آیت الله خامنه ای سازمان ملل کمک های مردمی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته لاهیجان با بیان اینکه یمنی‌ها همچنان محکم و استوار ایستاده‌اند، اظهار کرد: مردان مقاوم یمنی دو روز گذشته دو کشتی آمریکایی را در دریای سرخ و به فاصله ۲ هزار کیلومتر یک کشتی در اقیانوس هند زدند.

وی با بیان اینکه مقاومت و نیروهای مقاومت فعال‌تر از گذشته بوده و به فاصله دو هزار کیلومتری موشک‌های خود را روانه تجاوز دشمن می‌کنند، افزود: خیزش دانشگاه‌های آمریکایی و غربی نشان از بیداری وجدان‌ها و باطن حقیقی انسان‌ها در برابر جرم و جنایت است.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اوضاع دردناک غزه تصریح کرد: دنیا از مسیحیت دروغین به سمت مسیحیت راستین در حال حرکت است مسیحیت راستینی همراه مهدویت ظهور خواهند کرد و اینگونه فلسطین دنیا را تکان داده است.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در وضعیت استیصال و در باتلاق فرو رفته و در حال تاوان دادن جنایات خود در دنیا است، افزود: بنا به وعده الهی و رهبر معظم انقلاب ما مردم نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را با چشم خود خواهیم دید.

سلیمانی با تاکید بر اینکه سفر رئیس جمهور به پاکستان دارای اهمیت است چرا که دو کشور مهم غرب آسیا به هم متصل شود، افزود: روابط برادرانه ایران و پاکستان تنش‌ها را از بین برد و بعد از تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی از طرف ایران، شاهد استقبال پاکستانی‌ها بودیم.

به گفته سلیمانی زینبیون پاکستان مورد کم لطفی دولت پاکستان قرار گرفته و در لیست تروریست‌ها معرفی شدند که انتظار می‌رود دولت پاکستان متأثر از رسانه‌ها و تبلیغات سلفی‌ها قرار نگیرد و این گروه مقاوم را از لیست گروه تروریستی پاک کند.

نیروی انتظامی با اقتدار در قالب طرح نور فعالیت می‌کند

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا مساله حجاب را در تیتر اول رسانه‌های دنیا قرار دهد، افزود: بعد از تاکید رهبر انقلاب در خصوص حجاب و عفاف اقداماتی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیش از ٣٠ دستگاه باید پای کار آمده که نیامدند، نیروی انتظامی با اقتدار در قالب طرح نور در حال فعالیت است که انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌ها هم وظایف خود را به مرحله عمل برسانند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه از بانوان لاهیجانی انتظار داریم تا پای کار بوده و از عفاف و حجاب دفاع کنند، افزود: حکومت، اسلامی است و وظیفه داریم تا اقداماتی تبیینی و امر به معروف انجام دهیم تا سوغات غربی یعنی بی حجابی در این شهر و کشور نفوذ نکند.

وی با بیان اینکه اگر چه فضای عفاف و حجاب در مسیر بهبودی است اما کافی نبوده و با دو ساعت در شبانه روز کار پیش نمی‌رود، تصریح کرد: احکام قضائی بازدارنده نیست و نیاز به اصلاح دارد، البته ما نیز با تشکیل پرونده و کیفر خواست موافق نیستیم اما طرح نور باید ادامه پیدا کند و با پای کار آمدن همه افراد و مسؤولان طرح نور با قوت استمرار یابد.

سلیمانی با بیان اینکه طرح نور باید وارد آموزش و پرورش، اصناف و دانشگاه‌ها شود، افزود: عفاف و حجاب قانون الهی و فرهنگ ملی و دینی است و باید استمرار داشته باشد.

وی با تبریک روز کار و کارگر و ابراز تأسف از اینکه جامعه کارگری از عدم امنیت شغلی رنج می‌برد خطاب به متولیان و مسئولین امر گفت: چرا هنوز در لاهیجان قرارداد سه ماهه و یک ماهه می‌بندند، این مساله باید حل شود و ما برای این موضوع نباید کوتاه بیاییم.

امام جمعه لاهیجان با انتقاد از عملکرد شرکت‌ها تصریح کرد: شرکت‌ها ١٢ میلیون از دولت می‌گیرد اما ۷ میلیون به کارگر می‌دهند، این آسیب است، اصلاً فلسفه وجودی این شرکت‌ها بی معناست، صرفاً لیدر اقتصادی بوده و با ایجاد فساد اقتصادی، جامعه کارگری را دچار آسیب می‌کنند و قرار بود این مساله در مجلس به سرانجام برسد که متأسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است.

سلیمانی با اشاره به هزینه‌ها و بودجه‌های نامتعارف برخی سازمان‌ها، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه هزینه‌های نامتعارفی را برای برخی دستگاه‌ها تخصیص داده، وزارت اقتصاد ٢١٧ درصد بیشتر از گذشته سازمان استخدامی ١۵٠ درصد افزایش داشته این در حالی است که برای آموزش و پرورش با آن میزان گستردگی تنها ٢٠ درصد و وزارت بهداشت ١۶و هشت دهم درصد افزایش بودجه تخصیص دادند، بنابراین سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ گو باشد.

کد خبر 6089199

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد