Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی انسجام و تقویت جبهه مقاومت، اتحاد ملت‌های ایران و عراق بویژه در میان گروه های سیاسی مختلف را دوچندان کرد، گفت: همه جبهه‌های محور مقاومت در اقصی نقاط عالم خواهان خونخواهی حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این ترور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نورکریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز شانزدهم دی ماه در آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای همراه ایشان در حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام اظهار کرد: شهادت این افراد بزرگ ورق را به سود جبهه مقاومت، حوادث اخیر ایران و عراق برگرداند.
وی افزود: تا پیش از فاجعه شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این ترور وضعیت عراق به خاطر تحریکات دشمنان به سود جبهه مقاومت نبود و در ایران نیز به علت موضوع گرانی بنزین و برخی دیگر از مسائل وضعیت مطلوب نبود و جبهه استکبار و عوامل داخلی آنها در صدد تشدید و ادامه روند ناآرامی ها در ایران بودند.
امام جمعه ایلام یادآور شد: وقوع حادثه ترور ۱۳ دی ماه در عراق باعث شد مردم ایران و عراق بدون توجه به اختلاف نظرها یا تحریکات فتنه انگیز دشمنان اتحاد و انسجام یکپارچه ای به خود بگیرند و همگان خواهان انتقام و برخورد شدید با عاملان و مسببان این جنایت هستند.
کریمی تبار با اشاره به تصویب خروج سربازان آمریکایی از عراق، افزود: انتظار از مجلس شورای اسلامی این است که در برابر این حادثه تلخ و ناگوار مواضع قاطع و قدرتمندی را اتخاذ کند به گونه ای که هر جای جهان برای آمریکایی ها ناامن شود.
وی اضافه کرد: افرادی چون شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حیات و ممات برکات زیادی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند به گونه ای که این شیهدان والامقام در زمان حیات خواب و آرامش را از دشمنان ربودند و در ممات نیز عامل اتحاد و یکپارچی ملت ها، احزاب و مسوولان ۲ کشور شدند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آثار و برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بسیار بالا است و اکنون همه جبهه‌های محور مقاومت در اقصی نقاط عالم خواهان خونخواهی حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این ترور ناجوانمردانه و نابخردانه هستند.
کریمی تبار گفت: آمریکا در حال ایجاد یک خاورمیانه جدید و از بین بردن شیعه و تامین امنیت اسراییل در منطقه بود که سردار سلیمانی با تشکیل هلال شیعی از آسیای مرکزی و غربی تا شاخ آفریقا نقشه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرد و پایه گذار جبهه های محور مقاومت بود.
وی تاکید کرد: آمریکا خشمگین از نابودی و سقوط داعش و خنثی شدن نقشه ها و نبردهایش به صورت کروکورانه اقدام به ترور سردار سلیمانی و دیگر همراهانش کرد در حالی که همین اقدام حماقت آمیز ترامپ یکپارچگی ایران و عراق و دیگر ملت های آزادی خواه را بیش از پیش رقم زد.
حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام نیز گفت: حاج قاسم سلیمانی در حیات پربرکت خود استکبار و در راس آنها آمریکا را خسته کرده و به ستوه درآورده بود و آمریکا و همپیمانانش توان و قدرت مبارزه رو در رو با ایشان را نداشتند و به همین دلیل بزدلانه این شهید بزرگوار را ترور کردند.
مرادبیگی افزود: وجود حاج قاسم با حضور در میادین نبرد یک تهدید جدی و مانع اساسی بر سر راه اهداف آمریکا بود که از سوی ایادی آمریکا ترور و بعد از شهادت پرخیر و برکتش نیز موجب خروش و خشم همه ملت های آزاده جهان از این حرکت احمقانه آمریکا شد.
وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با خداوند معامله کردند و خداوند نیز به خوبی خریدارشان شد، هیمنه و ابهت امثال سردار سلیمانی در زمان حیات و محبوبیت در قلوب همگان، نقطه اتصال ملت ها، تشیع باشکوه و تاریخی بعد از شهادت است.
مدیر حوزه های علمیه ایلام تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی عمری برای امنیت و آرامش این کشور و منطقه تلاش کرد به دست شقی ترین افراد روی زمین به شهادت رسیده و همه ما اعم از مردم، سیاسیون، مسوولان در برابر خون این شهید و اهداف والایش مسوول هستیم که خون سرخ و هدفش پایمال نشود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی شهادت سردار قاسم سلیمانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم

مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) اعلام کرد هفته گذشته در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان