Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:16:55 GMT

منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۵۲۸

منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی بازیکن سابق استقلال و اهل آفریقای‌جنوبی این روز‌ها گزینه مشترک چند تیم لیگ برتری است و از سپاهان و استقلال و حتی پرسپولیس به‌عنوان مشتریان این بازیکن آفریقایی یاد می‌شود. پاتوسی که فصل گذشته با استقلال عملکرد خوبی داشت با جدایی وینفرد شفر از این تیم و توافق با بن‌یاس به این تیم اماراتی پیوست، اما عملکرد خوبی در آنجا نداشت و شفر او را در لیست مازاد نیم‌فصل قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اگرچه برای پاتوسی سخت بود، اما خبر خوبی برای مشتریان ایرانی اوست و آن‌ها حالا برای جذب این بازیکن که دردسر کمتری هم دارد خیز برداشته‌اند.

قطعا اولین مشتری پاتوسی استقلال است بخصوص که فرهاد مجیدی قبلا با این بازیکن کار کرده و حالا برای تقویت تیمش و پر کردن جای خالی داریوش شجاعیان نیاز به بازیکنی با مشخصات پاتوسی دارد. اتفاقا پاتوسی هم بی‌میل نیست دوباره به تیمی که با آن درخشید برگردد، اما این وسط بحث مالی هم برای او و باشگاه بن یاس مهم است و شاید استقلالی‌ها در شرایط فعلی که اوضاع مالی خوبی ندارند در رقابت با باشگاه سپاهان برای جذب پاتوسی کم بیاورند. مسئولان باشگاه سپاهان در راستای تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا درصدد جذب آیاندا پاتوسی، هافبک پیشین استقلال هستند و در انتظار بازگشت این بازیکن از کشورش هستند تا در امارات یا ایران با وی مذاکره کرده و با توجه به تاکید خاص قلعه‌نویی این بازیکن را به اردوی زردپوشان اضافه کنند. البته سپاهان برای جذب پاتوسی با یک مانع قانونی مواجه است. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر باشگاه آسیایی می‌تواند ۱+۳ بازیکن خارجی داشته باشد و یک بازیکن حتما آسیایی باشد. در‌حال حاضر سپاهان گولسیانی، کی‌روش و کومان ۳ بازیکن غیر آسیایی و خارجی را در اختیار دارد و قاعدتا نمی‌تواند سهمیه چهارمش را هم خرج بازیکن غیر‌آسیایی کند، مگر آن‌که یکی از این ۳ بازیکن از لیست خارج شود. کی‌روش و گولسیانی عملکرد خوبی داشته‌اند و کومان هم فصل گذشته از بهترین‌ها بود، اما شاید اگر سپاهان مجبور شود کومان را از لیست خارج کند تا پاتوسی جذب شود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!