Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا از کسب پیروزی دشوار مقابل لیدز در FA Cup و صعود به دور بعد رقابت ها خوشحال است.

طرفداری- به دنبال پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز یونایتد، سرمربی توپچی ها خوشحال بود اما بیشتر خوشحالی اش به خاطر اظهارات پیر امریک اوبامیانگ بود که خبر از تعهدش به این تیم می داد.

به گزارش FFT، اوبامیانگ از طریق توییر رسمی خود به شایعات جدایی اش پایان داد:

من کاپیتان آرسنال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این باشگاه متعهدم و مصمم هستیم تا این تیم را به بالای جدول، جایی که به آن تعلق دارد، برگردانیم.

حالا آرتتا از این موضوع خوشحال است و می گوید:

از این بابت هیجان زده ام و بسیار خوشحالم. تعهد او، تلاشی که می کند و رویکردی که در قبال سایرین داشته، از اولین روزی که قدم به این باشگاه گذاشتم، شگفت انگیز بوده است. او به شایعات پایان داد، من هم این کار را کردم، و می خواهم اینجا بماند و خیلی از او راضی هستم، بنابراین امیدوارم پایان این داستان باشد.

در دیدار مقابل لیدز، که چهارمین بازی آرسنال تحت هدایت سرمربی اسپانیایی بود، توپچی ها در نیمه اول به شدت تحت فشار بودند و حتی یک بار هم ضربه پاتریک بامفورد به تیر دروازه برخورد کرد. اما آرتتا در مورد واکنش این تیم در نیمه دوم افزود:

آنها هر سه روز یکبار در رقابت های چمپیونشیپ، حریفان را در هم می کوبند و نحوه بازی آنها کار را خیلی سخت می کند، و در سراسر زمین نفر به نفر یارگیری می کنند. اگر برای بازی آماده نباشید، لو می روید و کار تمام است. نیمه دوم داستان دیگری داشت. وقتی چیزی که نمی خواستم ببینم را دیدم - در مورد مسائل فنی و تاکتیکی صحبت نمی کنم - با توجه به آنچه از آنها انتظار داشتیم و بر مبنای آن معیار ها برنامه ریزی کرده بودیم، نمی توانستم خوشحال باشم و این را به بازیکنانم اطلاع دادم.

باید واکنش نشان می دادیم و برخی چیز ها را تغییر دادیم، اما بزرگترین تغییر، رویکرد ما در نیمه دوم بود و ذهنیت تیم عوض شد و جدی تر بازی کردیم و در نیمه زمین آنها بودیم و تمام دوئل ها را بردیم، و باعث دوندگی بیشتر حریف شدیم و همه چیز فرق کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم