Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی، با تگ صفحه ملانیا ترامپ بر روی تصاویر شهید سلیمانی، عملیات نرم مجازی انجام دادند.

به گزارش مشرق،  با حمله علنی ترامپ به فرمانده نظامی ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده میدانی نیروهای حشدالشعبی عراق، شب گذشته پیس از مراسم تشییع پیکر این شهدای گرانقدر در مشهد، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرامی در عملیات جنگ روانی  با انتشار عکس سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین پرچم ایران، صفحه شخصی همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را تگ کردند و جملاتی چون «An Entire world will avenge you»؛«یک دنیا منتقمت خواهد بود» و «به احترامت قیام می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. .» را در پایین پست خود ثبت کردند.

در این جریان اینستاگرامی تصمیم بر به کار بردن نام همسر و دختر ترامپ است تا در عملیاتی روانی صفحه شخصی او پُر از عکس پرچم ایران و سپهبد قاسم سلیمانی شود. البته این جریان تا رسیدن به انتقام نهایی ادامه خواهد داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی همسر ترامپ دختر ترامپ اینستاگرام پرچم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند