Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیات‌های مذهبی باید شیوه‌های سنتی خود را حفظ کرده و در عین حال که باید نوآوری معقول و علمی داشته باشید اما از انواع و اقسام کارهای وارداتی خودداری کنید.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، سه‌شنبه شب 16 دی، در دیدار با مسئولان هیات‌های مذهبی و مداحان بیرجند اظهار کرد: امروز مساله حق‌طلبی و عدالت‌طلبی به دل‌ها ریخته و شرایط جهان عادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات فرهنگی باید دارای طرح و برنامه کامل باشد و باید در این زمینه نقاط ضعف، قوت و ظرفیت‌ها شناسایی شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه بیرجند بیان کرد: مداحان و مسئولان هیات‌های مذهبی فرماندهان جبهه فرهنگی هستند و امروز بدون برنامه، طرح، زمان‌بندی و تخصص نمی‌توان کار مفید انجام داد.

عبادی خطاب به هیات‌های مذهبی و مداحان، افزود: شما با حد مطلوب فاصله دارید چرا که شرایط جامعه امروز با گذشته متفاوت است، باید در این مسئولیت خطیر با ارائه راهکارها و اهداف، متناسب با نیاز جامعه کار کنید.

وی با بیان اینکه در این شرایط حق طلبی و عدالت خواهی به عنوان یک حرکت موثر خود را در جهان نشان می‌دهد، عنوان کرد: اربعین حسینی انگیزه عدالت خواهی در جهان است و همه ساله میلیون‌ها نفر خود را به کربلا می‌رسانند و یا از شهرهای خود به عزاداری می‌پردازند که نشان از این دارد که جهان در حال آماده شدن است.

وی ادامه داد: هم اکنون در آمریکا ۷۰ شهر بر علیه خود آمریکا تظاهرات می‌کنند و یا جلیقه زردها در فرانسه بیش از یک سال است که هر شنبه در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و اعتراض می‌کنند که این مسائل نشان از عدالت‌خواهی است.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی موجی در دنیا ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باید بر روی تقویت باورهای دینی کار کنیم، خاطرنشان کرد: سه عنصر مهم مردم، روحانیون و مداحان در اختیار هیات‌های مذهبی است که می‌توان بر روی آن کار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟