Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی راگبی آمریکا حمله ایران به کاخ سفید را خواستار شد. این صحبت او واکنش‌های زیادی را بین کاربران در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آلبرت هاینسورت ستاره سابق تیم راگبی در آمریکا در صفجه اجتماعی خود حمله ایران به کاخ سفید را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اینستاگرام خود عکسی از کاخ سفید منتشر کرد که خط قرمزی روی آن کشیده شده بود و زیر آن نوشت: "ایران، آگر قصد حمله به آمریکا را داری، این عکس برای شما. فقط سعی‌ کنید ما را نجات دهید. مردم نمی‌توانند جنگ را شروع کنند". 

کاربران مختلف در این پست‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به این ورزشکار داشته‌اند و بعضی‌ها این پیام او را تمجید و بعضی‌ها نیز حتی خواستار زندانی شدن این ورزشکار شده‌اند.

به گزارش ایسنا،‌ پس از ترور سپهبد سیلمانی توسط آمریکایی‌ها اختلاف نظرهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی در آمریکا پیرامون این موضوع مطرح شده است و بسیاری از چهره‌های ورزشی آمریکا به نکوهش این اقدام خبیثانه دولت آمریکا و دونالد ترامپ پرداخته‌اند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راگبی کاخ سفید ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی