Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته میراث فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران از عدم تملک و تبدیل خانه تختی به خانه موزه گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، حسن خلیل آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که از حناچی شهردار تهران بابت حضورش در منزل شهید زمانی نیا در شهر ری تشکر می‌کنم، گفت: امروز سالروز فوت تختی است؛  این در حالی است که چندی پیش تصمیم شورا در مورد تغییر نام خیابان تختی مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بگویم که این تصمیم به دلیل تعدد تکرار خیابان‌ها به نام تختی بود.

وی با بیان این که امروز سالروز فوت تختی است، به شهرداری تهران تذکر داد که علیرغم این که بودجه‌ای در سال 97 و 98 برای تملک خانه و زورخانه تختی اختصاص داده شده بود اما هنوز مناطق 11 و 12 این تملک را انجام نداده‌اند و خانه تختی تبدیل به خانه موزه نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تختي شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد، افزود: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند و تسهیلات با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند که متاسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه صنایع، شهرداری ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهرمندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده‌ نکرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

جادودان خرد بیان کرد: این صندوق آمادگی دارد از طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک بخصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها تسهیلات پرداخت کند.

وی بیان کرد: واحد‌های صنعتی، معدنی، شهرداری ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا به اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای راهنمایی‌های لازم مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم