Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوه حضور میلیونی و با عظمت مردم قدرشناس در آیین تشییع پیکرهای مطهر شهدای مقاومت و ایستادگی به‌ویژه سردار محبوب و آهنین سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عزم قاطع ایرانیان را در تداوم راه افتخار آمیز آنان نمایان کرد. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران،مردم وفادار و عاشق نظام اسلامی و آرمان‌های پرشکوه آن با خلق صحنه‌های زیبایی از ارادت و دلبستگی به سرداران حماسه‌ساز عرصه‌های ایثار و شهادت پیام روشنی را برای سردمداران جنایتکار کاخ سفید ارسال کردند و آن چیزی جز تایید راه روشن و نورانی مالک اشتر ولایت و ضرورت انتقام سخت از حاکمان بزدل  آمریکا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قهرمان ملی و نام آشنای ایرانیان که در زمان حیات طیبه‌اش با رشادت‌های بی‌بدیل در عرصه دفاع مقدس و مقابله با گروه‌های تکفیری و اشقیای دوران حماسه‌های جاودان آفرید، در عروج ملکوتی و رحمانی خود در قاموس شهادت افتخار ماندگاری خلق کرد و خروش ملی و تحسین برانگیز افشار میلیونی مردم در سراسر کشور و جنبش‌های آزادی بخش جهان را برای براندازی صهیونیسم بین‌الملل و اضمحلال کاخ‌ سفید به تصویر کشید.

بی‌گمان سردار آسمانی و به خون خفته عرصه مجاهدت و ایثار حاج قاسم سلیمانی یکی از شخصیت‌های نادر و محبوب چهار دهه اخیر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که از قدرت مثال زدنی بالایی برای هم  افزایی توان‌ها در مسیر انسجام و وحدت ملی برخوردار بود.

اردبیل|حق‌طلبی و استکبارستیزی سردار سلیمانی را به اسطوره جهانی تبدیل کردآیین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در کرمان آغاز شدسردار سلیمانی پیروزی را در عزت ملی یافت / رمز سرافزاری سردار دلها

حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک مجاهد تمام عیار برای ایران اسلامی که قهرمان و اسطوره تابناک جبهه مقاومت در سطح بین الملل بود و با ایثارگری شبانه‌روزی توانست مردم مسلمان سوریه و عراق را علیه متجاوزان آمریکا و هم پیمانانش متحد و امنیت از دست رفته را به آن کشورها برگرداند و سازمان داعش به عنوان مرگبارترین نیروی تروریستی و تکفیری جهان  را نابود کند.

او مالک اشتر واقعی برای امام المسلمین بود که تاریخ چند دهه اخیر کشور  را تحت‌تاثیر مجاهدت‌ها و افتخار آفرینی‌های بی بدیل   خود قرار داد و اینک با پیوستن به یاران شهیدش در لقاءالله به  چراغ روشن و تابنده برای همه مجاهدان زمینی و جبهه مقاومت تبدیل شده است.

نمایش عزم و  اراده و خروش میلیونی مردم در آیین‌های تشییع پیکرهای پاک شهدای جبهه مقاومت در خیابان‌های  اهواز، مشهد، قم، کرمان و بویژه تهران بیانگر آن است که آمریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت انقلابی ایران راهی جز تسلیم در برابر عظمت واقعی انقلاب خمینی ندارد و تمامی توطئه‌‌ها و طرح‌های خصمانه و فریبنده حاکمان خون‌آشام کاخ سفید علیه ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی محکوم به شکست است.

مردم مقاوم کشورمان در این آیین‌های باشکوه که برق آن چشمان سیاه استکبار را در نوردید، یکصدا و متحد فریاد انتقام سخت از خالقان و حامیان این جنایت آشکارو هولناک سر داده و برای آن لحظه شماری می‌کنند.

و به‌راستی که لحظه انتقام نزدیک است.

گزارش از عقیل امامی

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو

دریافت 1022 KB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت لبنان ساعتی پس از تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.

در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل ۴ نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد.

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که مقاومت با بیش از ۳۰ موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند.

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین مجتمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

کد خبر 849389 منبع: فارس برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس