Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک هزارو ۳۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بارنگ گرم و سرد تجدید خط‌کشی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی صبحی پیش از ظهر امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:  یک هزارو ۳۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با رنگ گرم و سرد تجدید خط‌کشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه افزایش ایمنی محور‌ها از برنامه‌های اصلی این اداره کل است، تصریح کرد: ۹۷۵ کیلومتر تسطیح حریم راه، ۷۱۵ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد و ۸ هزار و ۸۰۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های استان تهیه و نصب شده است.

وی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها، گفت: تهیه و نصب یک هزار و ۳۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، اصلاح و رنگ‌آمیزی ۲ هزار و ۸۵۰ متر طول سرعت‌کاه آسفالتی، تهیه و نصب یک هزار و ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها و تهیه و نصب ۳ هزار و ۴۸۵ عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها را از دیگر اقدامات راهداری در ۹ ماهه گذشته است.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل اداره کل راهداری خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه تا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محور‌های مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محور‌های مواصلاتی، محور‌های اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی