Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم بصره همزمان با تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی، در انتظار تشییع معاون حشد الشعبی تجمع بزرگی تشکیل دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی «واع»، مردم شهر بصره همزمان با شهر کرمان در ایران که پیکر سردار «قاسم سلیمانی» را تشییع کردند، منتظرند تا پیکر هم‌رزم او «ابو مهدی المهندس» نایب‌رئیس الحشد الشعبی بعد از آبادان وارد بصره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، «هزاران نفر از مردم برای تشییع پیکر شهید ابو مهدی المهندس به میدان الطیران (پرواز) بصره رفته‌اند» و منتظر رسیدن پیکر او از ایران هستند.

این در حالی است که پیکر پاک شهید مدافع حرم، ابو مهدی المهندس صبح امروز به‌منظور تشییع و بدرقه به سمت کشور عراق با استقبال باشکوه مردم خوزستان وارد فرودگاه آبادان و در آنجا تشییع شد.

پیکر ابو مهدی یکشنبه گذشته برای انجام آزمایش دی. ان.ای به همراه پیکر شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش وارد اهواز شده بود و پس از تشییع در تهران و مشهد به آبادان بازگردانده شد تا به‌منظور تشییع و تدفین به کشور عراق بازگردد.

امروز دوشنبه، پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان -زادگاهش- به خاک سپرده می‌شود و همزمان پیکر هم‌رزمش ابو مهدی المهندس در بصره نیز تشییع خواهد شد. قرار است بعد از بصره، پیکر او به مقبره «وادی السلام» در نجف منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود.

شبکه خبری آفاق با پخش تصاویری زنده از حضور مردم، گزارش کرد که مردم در حال اضافه شدن هستند. مردم با در دست داشتن پرچم‌های قرمز به نشانه خون‌خواهی و پرچم گروه‌های مقاومت، خواسته‌هایی مشابه خواسته‌های مردم ایران دارند که خواستار پاسخ ایران به اقدام تروریستی آمریکا شده‌اند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: حشد الشعبی وادی السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین

پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم‌انتظاری بر روی دستان مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع) خاک‌سپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، مراسم تشییع پیکر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای دفاع مقدس که پس از 39 سال در شهر سلیمانیه عراق تفحص شده بود، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور ورامین، خانواده معظم شهدا و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌سوی میدان امام (ره) بدرقه شد.

شهید حجت اله یوسفیه سال 1364 در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، و پس از 39 سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پرشور مردم دیار پانزده خرداد با گفتن یا حسین و یا زهرا در طول مسیر عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد

پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید، مردم و مسئولان به گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

در وصیت‌نامه شهید یوسفیه آمده است که "این خون شهداست که به انسان، انسانیت و حرکت و تکامل می‌دهد و مدرس آزادی و حیات و جاودانگی است."

گفتنی است؛ با رجعت شهید حجت اله یوسفیه مردم شهرستان ورامین، تا کنون 758 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد