Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس طی سخنانی درمراسم عزاداری و گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در مصلای کیش افزود: آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش صهیونیسم باید بدانند که گرچه ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت رساندند اما راه آنان و مسیر پایداری استقامت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به آمریکا و شخص ترامپ گفت: اگرچه سردار سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردید ولی بدانید که سلیمانی های دیگر وجود دارند و به وجود خواهند آمد لذا این جنایت هولناک و ننگین شما بی پاسخ نخواهد ماند و به وقت مقتضی ملت بزرگ ایران انتقام آنان را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت کیش اضافه کرد: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه اراده ملت های آزاده جهان و امت مسلمان را در همدلی و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی هرچه بیشتر تقویت کرده و راه رهایی از چنگال استکبار را هموار می کند.

شیخ یقوب شمس ترور سردار سلیمانی را جنایتی هولناک توصیف کرد و افزود: این جنایت به دست شقی ترین محورهای روی زمین یعنی آمریکا که دست پلیدش به خون میلیون ها انسان بیگناه اعم از کودک، نوجوان و زن مرد آلوده است صورت گرفت.

وی با اشاره به شخصیت برجسته شهید قاسم سلیمانی گفت: آن شهید والامقام تمامی همت خود را برای استقلال و آزادی ایران زمین و رهایی کشورها از دیو اشغالگر سپری نمود و در مسیر الهی آرزویی جز شهادت نداشت و براستی جز شهادت نمی توان پاداشی دیگر برای این برادر عزیز تصور کرد.

 وی از شهید قاسم سلیمانی به عنوان مجاهد بصیر، بیدارگر، نستوه و رهاننده ملت های ستمدیده از چنگال غارتگران زورگو و شرور نام برد و ضمن تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه آن سردار بزرگ افزود: دگر بار این جنایت را محکوم و از سران جمهوری اسلامی می خواهم این اقدام آمریکا را بی پاسخ نگذارند.

آیین عزاداری و گرامیداشت یاد و نام سردار دلها" سپهبد قاسم سلیمانی" و همراهان شهیدش، عصر دوشنبه با شرکت گسترده اقشار محتلف مردم در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

 در این آیین که با حضور امیر سرتیپ محمد سهرابی مشاور مقام معظم رهبری در امور انتظامی، مدیر عامل، مسئولان و امامان جمعه منطقه آزاد کیش برگزار شد، حضور اقشار مختلف اعم از زن مرد بحدی بود که صحن و سرای مصلای بزرگ جزیره کیش پر شد و جمع کثیری از مردم در محوطه اطراف عزاداری کردند.

برچسب‌ها کیش مصلای بزرگ کیش ایثار و شهادت ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش مصلای بزرگ کیش ایثار و شهادت ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی کیش مصلای بزرگ کیش ایثار و شهادت ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان