Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:44:22 GMT

اولین راهنمایی میدانی کیم جونگ اون در سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۳۸۷۵

اولین راهنمایی میدانی کیم جونگ اون در سال جدید

رسانه‌ دولتی کره‌شمالی امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون در نخستین "راهنمایی میدانی" خود در سال ۲۰۲۰ از یک کارخانه تولید کود در دست ساخت بازدید به عمل آورد که اقدامی آشکار در تاکید بر انگیزه‌اش برای ایجاد خوداتکایی اقتصادی برای غلبه بر تحریم‌های جهانی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بازدید از "کارخانه کود فسفات‌دار سانچون" که در شمال پیونگ‌یانگ در حال احداث است، پنج روز پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های دولتی گزارش دادند کیم جونگ اون به مناسبت سال جدید میلادی با حضور در آرامگاه پدر بزرگ و پدر فقیدش ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید همچنین در بحبوحه گمانه‌زنی درباره خودداری کیم جونگ اون از حضور در انظار عمومی پس از شهادت سردار سلیمانی در حمله ددمنشانه آمریکا در سوم ژانویه و احتمال اینکه او هدف حمله مشابهی قرار گیرد، صورت گرفت.

آژانس خبری مرکزی کره در گزارشی به زبان انگلیسی نوشت: او گفت که به عنوان اولین مرحله از راهنمایی‌های میدانی خود در سال جدید به محل این ساخت و ساز آمده است تا بار دیگر تأکید کند که این احداث یکی از پروژه‌هایی است که حزب حاکم در میان وظایف اقتصادی خود به آن توجه می‌کند و باید در سال ۲۰۲۰ انجام شود.

کی‌سی‌ان‌ای همچنین به نقل از کیم جونگ اون نوشت: برای خودکارسازی تمام عناصر و فرآیندهای یک کارخانه مدرن کودهای فسفات‌دار در حال ساخت و تبدیل آن به یک صنعت صرفه‌جویی در نیروی کار باید به عنوان یک هدف عمدی انتخاب شود.

رهبر کره‌شمالی، این سایت احداث را به عنوان مقصد اولین بازدید میدانی خود در سال جدید میلادی انتخاب کرد و به نظر می‌رسد تلاش دارد تا بر تعهدش روی توسعه یک اقتصاد خوداتکا در نبرد با تحریم‌های جهانی تاکید کند. کره‌شمالی تاکید دارد که سال گذشته با وجود شرایط نامساعد جوی، برداشت محصول زیادی را رقم زد اما کمبود کود در بحبوحه تحریم‌های جهانی به عنوان اصلی‌ترین چالش در افزایش تولید محصولات کشاورزی ذکر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند

استاندار اردبیل با بیان اینکه ثروت‌آفرینی و پیشرفت با تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید امکان‌پذیر است، گفت: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از کارگران در کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیشینه مصرف‌گرایی و هزینه‌کرد درآمدهای نفتی، تقویت بخش تولید در جامعه ما ضروری است و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه هم تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید را برای ثروت‌آفرینی و پیشرفت لازم کرده است.

وی افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی برای ایجاد زنجیره تولید و ثروت‌آفرینی داریم که بر اساس این ظرفیت‌ها، نباید سرانه درآمد ناخالص ما کمتر از کشورهایی باشد که فاقد چنین ظرفیت‌ها و زمینه‌های تولید ثروت هستند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور کارگران در میدان کار و تلاش، نشانگر رونق گرفتن تولید و زمینه‌ساز ثروت‌آفرینی است، تصریح کرد: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

عاملی با قدردانی از فعالان بخش‌های تولید هم در عرصه علم و فن و خدمات و هم در موقعیت میدانی و عملیاتی، بیان کرد: لازم است همه به باور تولید برسند و هر کس در هر حوزه فعالیتی، به تولید محصول حوزه کاری خود اعم از تولید دانش، خدمات جدید و کار میدانی بپردازد.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در جامعه گام مهمی در راستای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان است، گفت: هر جا در جامعه اراده‌ای شکل یافته است، پیروزی بر دشمنان به دست آمده است و با همدلی و فرهنگ‌سازی کار و تولید می‌توان در عرصه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق آمد.

کد خبر 749561

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد