Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرلنگه اعم از شیعه و سنی به محض اطلاع خبر شهادت سردار سلیمانی یکپارچه در سوگ فرو رفته است و مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سر از پا نمی‌شناختند تا این که از شب گذشته در قالب کاروان‌هایی راهی کرمان شدند تا با این دلاورمرد وداع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اقشار مختلف مردم شهرستان بندرلنگه صبح امروز با 6 دستگاه  اتوبوس و همچنین ده‌ها خودروی سواری شخصی در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافتند و در این مراسم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندرلنگه اعم از شیعه و سنی به محض اطلاع خبر شهادت سردار سلیمانی یکپارچه در سوگ فرو رفته است و مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سر از پا نمی‌شناختند تا این که از شب گذشته در قالب کاروان‌هایی راهی کرمان شدند تا با این دلاورمرد وداع کنند.

فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس هرمزگان به کرمان اظهار کرد: تعداد زیادی از بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان بندرلنگه بصورت خودجوش با وسایل نقلیه سواری شخصی و اتوبوس در مراسم تشییع و تدفین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ستاندن انتقام سخت یکی از مهمترین مطالبه مردم است، افزود: تمامی شخصیت‌های برجسته و مسؤولان شهرستان بندرلنگه اعم از شیعه و سنی اقدام خصمانه آمریکای جنایتکار را محکوم و خواستار ‌خون‌خواهی حاج قاسم و همرزمان شهیدش هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، وحدت جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت در راستای پاکسازی منطقه از نیروهای متجاوز آمریکایی را موجب می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرلنگه شهید هرمزگان کرمان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد