Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اهالی بسیج رسانه استان قزوین ظهر سه شنبه با حضور در دفتر فرمانده سپاه استان قزوین ضمن ابراز همدردی با ملت بصیر ایران اسلامی این شهادت را به فرمانده سپاه قزوین تبریک و تسلیت گفتند.

سردار شاهرخی در این جلسه با بیان گوشه‌هایی از اخلاص و مجاهدت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی در حیات خود خیرخواه بود و پس از شهادت هم رفتنش موجب خیر و برکت و وحدت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید با ایمان به دیدار معبود شتافت و ما باید از خود بپرسیم آیا ما هم با ایمان از دنیا خواهیم رفت و از سرنوشتمان آگاهیم.

سردار شاهرخی تصریح کرد: باید از شهادت سلیمانی‌ها درس بگیریم و ببینیم سلیمانی دنبال چه بود اما آنچه مسلم است این که شهید از تفرقه نگران بود و اگر قرار باشد یک گروه بنام چپ و راست همچنان موضوع کشور باشد دیگر چیزی از کشور باقی نمی‌ماند.

تقویت و حفظ وحدت در کشور در اولویت باشد / ‏‬انتقام ایران سخت و قاطع خواهد بود

وی اضافه کرد: باید شعار را کنار بگذاریم و دنبال وحدت واقعی باشیم و از سیره شهید اقتباس کنیم اما مطمئن باشید انتقام سختی از اردوگاه دشمن خواهیم گرفت و شادی امروزشان را به عزا تبدیل خواهیم کرد و انتقام ما سخت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: مصوبه اخیر کشور عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور و نیز و مصوبه سه فوریتی مجلس خودمان خیلی پیام دارد و امیدواریم آمریکا را از منطقه خارج کند.

وی بیان کرد: دلیل استمرار انقلاب اسلامی، انسجام و همراهی مردم بود و به همین دلیل دشمن دنبال تفرقه و پراکندگی بود ولی با دست خود هرچه در ۴۰ سال گذشته انجام داده بود تا موجب تفرقه و چند دستگی شود به باد داد و مردم با این شهادت متحد شدند و به لطف الهی این وحدت پایدار خواهد بود زیرا نتیجه خون دادن حیات بخشیدن به جامعه است.

شاهرخی تصریح کرد: دشمن با این کار دچار خطای محاسباتی شد و فکر نمی‌کرد این حضور میلیونی شکل بگیرد و دچار استیصال شود.

ولایت را فصل الخطاب همه دیدگاه‌ها کنیم

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلمیانی اضافه کرد: سلیمانی ولایت را فصل الخطاب می‌دانست و دنبال پیاده کردن سیاست‌های رهبری بود و هرگز در فرمان رهبری اجتهاد نمی‌کرد هرچند ابتکار و خلاقیت در اجرا داشت.

شاهرخی اظهار داشت: در جریان مبارزه در سوریه یک زمان تشتتی در میان کشورهای روسیه و سوریه و حزب الله لبنان و مجاهدان عراقی و سایر مجاهدان ایجاد شد و هر کس نظری داشت که جمع بندی و قانع کردن روسیه کار بزرگی بود که با نظر شهید سلیمانی روی حلب متمرکز شدند و این یک سیره است.

وی گفت: عامل اصلی مشکلات کشور نداشتن تفکر ولایی است، وقتی سیاست‌های کلی نظام را رهبری تبیین می‌کنند چرا ایشان را فصل الخطاب قرار نمی‌دهیم؟ در حالی که در عرصه‌هایی که سیاست رهبری را عملیاتی کردیم موفق شدیم و این سیره رمز موفقیت ماست و در حالی که ارزشهای بنیادین انقلاب را قبول داریم باید چارچوب‌ها را بپذیریم ولی اگر در چیدمان سلیقه‌های مختلف داشتیم اشکالی ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: از ابتدا تکیه کلام رهبری بی اعتمادی به آمریکا بود اما برخی تردید کردند و برخی دیدگاه دیگری داشتند در حالی که ما در گذشته تجربه کرده بودیم و هنگامی که ذخایر اورانیوم غنی شده را کاهش دادیم و سانتریفیوژها را تقلیل دادیم آن زمان هم آمریکا متعهد نبود و در حالی که همین کشور با عراق معاهده امنیتی داشت اما سر بزنگاه به این کشور کمک نکرد و همه این مسائل نشان می‌داد پایبند به هیچ تعهدی نیست اما چرا تردید کردیم.


شاهرخی بیان کرد: سیره شهید پیاده کردن سیاست رهبری بود، سلیمانی هیچ تبلیغ نداشت اما چون برای خدا خود را خالص کرده بود، متواضع بود، جهانی و ماندگار شد زیرا عزت دست خداست و هر کس با خدا معامله کند، ملکوتی و آسمانی می‌شود.

رسانه‌ها روشنگری کنند / ‏‬نماینده مجلس نباید مرفه بی درد باشد

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در ادامه گفت: شما رسانه‌ها مرجع هستید و می‌توانید غبار را پاک کنید و راه درست را به جامعه نشان دهید همان گونه که در حوادث آبان ماه امسال رسانه‌های قزوین موفق و خوب عمل کردند و نقش آفرین شدند امروز هم می‌توانند نقش محوری و اطلاع رسانی و روشنگری خود را بدرستی ایفا کنند.

وی اظهار داشت: شما رسانه‌ها اجازه ندهید افراد مرفه و کاخ نشین تصمیم گیرنده مردم باشند و وارد مجلس شوند و سرنوشت کشور را دست افراد نا اهل که طعم فقر و نداری را نکشیده اند ندهید زیرا بندرت صاحبان ثروت وقتی وارد مراکز قدرت شوند وضعیت مردم محروم را درک می‌کنند.

سردار شاهرخی بیان کرد: در یک نظرسنجی انجام شده از حوادث اخیر مشخص شد که بیکاری، گرانی معاش و اقتصاد بیش از ۷۲ درصد دغدغه مردم بوده لذا امروز باید کسانی وارد مجلس شوند که این فقر را کشیده باشد لذا شما رسانه‌ها نقش تعیین کننده دارید تا مجلسی از عصاره ملت شکل بگیرد و مراقب خون شهید باشید امید که موجب تحول شود.
 

کد خبر 4819304

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شاهرخی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات

 رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی گزارش می‌دهند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود حجت‌الاسلام جاوید پیش نماز مسجد امام زمان(عج) به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی مجروح شده‌اند.

 مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌اند.

رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی در ولایت هرات اعلام کردند از حمله امشب به نمازگزاران در شهرک اندیشه (محمدیه) ولسوالی گذره هرات، شش شهید و دو زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است