Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@13:22:35 GMT

جزئیات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان وظیفه

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۵۵۶۱

جزئیات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان وظیفه

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ "احمد ایزدی" اظهارداشت: در این قرارگاه نیرو‌های مسلح با همکاری سازمان‌ها و ادارات فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و جمعیت هلال‌احمر، ماموریت مشترک آموزش مهارت‌های عملی را به صورت رایگان برای کارکنان وظیفه که به نوعی نزدیکترین افراد برای جذب به بازار کار هستند با هدف کمک به اشتغال آن‌ها بعد از پایان خدمت مقدس سربازی دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برابر برنامه‌های تدوین شده در سازمان، سربازان می‌توانند در طول خدمت سربازی با توجه به علاقه و زمینه قبلی در یکی از این دوره‌ها که از تنوع بسیار خوبی نیز برخوردار است شرکت کنند و مهارتی را فرا بگیرند یا به تکمیل مهارت‌های قبلی خود بپردازند.
سرهنگ "ایزدی" عنوان داشت: به منظور کارآیی و بهره‌وری هر چه بیشتر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، سامانه‌ای به نام سرباز ماهر به نشانی اینترنتی www.sarbazmaher.ir با دسترسی عمومی در ۳ حوزه قبل از خدمت، حین خدمت و بعد از خدمت به شرح ذیل راه‌اندازی شده است.
قبل از خدمت: در حوزه نخست (قبل از خدمت مقدس سربازی)، یکی از مهمترین برنامه‌های قرارگاه برای مشمولین، شناسایی، سازماندهی و به کارگیری افراد براساس مهارت‌ها و علاقه‌مندی آن‌ها است که مشمولین خدمت وظیفه عمومی می‌توانند با مراجعه به این سایت، ثبت نام و اسناد فردی و مهارتی خود را بارگذاری و از مزایای آن شامل راهنمایی و هدایت شغلی و مهارتی و توزیع و تقسیم بهینه براساس مهارت‌های خود بهره‌مند شوند.
حین خدمت: با شروع خدمت مقدس سربازی، فرصت اشتغال در یگان خدمتی براساس مهارت و علاقه‌مندی، مهارت‌آموزی و کسب تجربه عملی و تکمیل مهارت‌ها برای سربازانی که از قبل در این سامانه ثبت نام کرده‌اند فراهم می‌گردد.
پس از خدمت: پس از پایان دوران سربازی، ترخیص شدگان دارای مهارت (کسانی که در دوره سربازی مهارتی را کسب کرده‌اند و اکنون خدمت سربازی آن‌ها تمام شده است) برنامه‌هایی مانند معرفی ترخیص شدگان به دستگاه‌های حامی اشتغال، رصد و پشتیبانی برای اشتغال کارکنان وظیفه مهارت آموخته و رفع موانع و کمک به اشتغال در دستور کار قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مدافعان حرم هادی طارمی قاسم سلیمانی محور مقاومت حسین پورجعفری نماز وحشت توئیت های تهدیدآمیز ترامپ مهارت آموزی سربازی سرباز وظیفه اشتغال جوانان نظام وظیفه نیروهای مسلح شهادت سردار سلیمانی مدافعان حرم هادی طارمی قاسم سلیمانی محور مقاومت حسین پورجعفری نماز وحشت توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه