Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:53:12 GMT

شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت را استحکام بخشید

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۵۶۶۹

شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت را استحکام بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کوروش آسیابانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی در پاوه اظهار داشت: این سردار سلحشور بارها تا لحظه شهادت پیش رفته و به عنوان فرمانده همیشه پیروز زبانزد عام و خاص بودند.

وی حاج قاسم را مانع بزرگی در مقابل ستیزه جویان استکبار جهانی و اسرائیل دانست و افزود: این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت را گسترش داد و به آن استحکام بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: آمریکایی‌ها سال‌ها بود به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید برای ایجاد امنیت اسرائیل و تجزیه کشورهای مسلمان بودند، اما نمی‌دانستند سربازی از خطه شهید پرور ایران اسلامی بلند می‌شود و مثل مالک اشتر زمان پا به عرصه می‌گذارد و این نقشه شوم آنها را خنثی می‌کند.

سردار آسیابانی گفت: سردار سلیمانی در نبرد ۳۳ روزه لبنان، تمام آن روزها در نبرد با اسرائیل حضور داشت و از نزدیک صحنه نبرد را هدایت می‌کرد و بارها در معرض شهادت قرار می‌گرفت.

وی بیان داشت: در نبرد ۲۱ و ۵۱ روزه غزه هم یک گام عقب ننشست و استراحت نداشت، به طوری که در لبنان و غزه نقشه اسرائیل و آن هیبت توخالی اسرائیل را به نابودی کشاند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه عنوان کرد: ارتش اسرائیلی که تا چنگ و دندان مسلح بود نتوانست در مقابل مردم لبنان قرار بگیرد و مجبور به عقب نشینی شدند.

سردار آسیابانی با اشاره به حرکت‌های داعش در اربیل گفت: پس از آنکه گروهک‌های تکفیری در عراق و سوریه قد علم کردند و در زمانی که چیزی نمانده بود اربیل به دست داعش بیافتد، در کمترین زمان و با درخواست بارزانی به کمک آنها شتافت و از تسخیر منطقه به دست داعشیان جلوگیری کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: حاج قاسم سپر بلای جان مردم اهل سنت و تشیع برای برقراری امنیت آنها بود.

این مسئول تصریح کرد: در سوریه هم تکفیری‌ها مصیبت‌ها و جنایاتی را بر اهل سنت شافعی مذهب وارد کردند طوری که دمشق در حال سقوط بود و مستاصل شده بودند اما حاج قاسم ایستاد و مقاومت کرد و دیگران را به میدان آورد و نگذاشت که بیش از این دست تکفیری به خون مسلمانان رنگین شود.

وی بیان داشت: آنها فکر کردند که با شهادت وی کار تمام می‌شود بلکه برعکس شد در بین ملت ما یک وحدت ناگسستنی به وجود آمد.

سردار آسیابانی افزود: با شهادت ایشان بزرگترین ضربه به خود امریکایی‌ها وارد شد و یقیناً راه وی ادامه دارد و بدانید پیروزی از آن مجاهدان خداست.

کد خبر 4819391

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی لبنان داعش اسرائیل قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است