Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به لکه گیری ۲۶۲ هزار و ۷۸۱ مترمربع، نه ماهه امسال در جاده‌های استان گفت: این لکه‌گیری در محور‌های شریانی، اصلی و فرعی و محور‌های روستایی حوزه استحفاظی این استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: لکه‌گیر‌های سطح جاده‌ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها می‌شود.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  افزود: این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام می‌شود.

پرورشی خرم، حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان به منظور بالا بردن ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های کاری این اداره برشمرد و یادآور شد: همچنین این اداره کل درزگیری سطوح آسفالته به میزان ۱۹۲ هزار مترطول، ۶۲.۵ کیلومتر ماسه آسفالت، روکش راه‌های شریانی و اصلی به طول ۸ کیلومتر، ریزش برداری ۱۷۴ کیلومتر و ۱۱۳ مورد ترانشه برداری را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است.

معاون راهداری استان همدان، اصلاح شیب شیروانی، اصلاح و احداث و پاکسازی دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان