Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر صفری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۸ پروژه مدرسه سازی توسط اداره نوسازی و مدارس استان به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: بهره برداری از ۸ مدرسه با ۱۸ کلاس درس و افتتاح یک کتابخانه با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان از طرح‌های مهم اداره نوسازی استان در دهه فجر است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، گفت: امسال در استان زنجان از تمام مدارس خشتی و گلی خداحافظی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۱۲ پروژه با ۶۴ کلاس درس توسط خیرین ساخته شده است، ابراز کرد: در حال حاضر ۲۵ پروژه مدرسه‌سازی شامل پروژه‌های تخریب و مقاوم‌سازی مدارس در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در استان زنجان استقبال خیرین از ساخت مدرسه بسیار مطلوب است و روند روبه رشدی را دارد.

صفری افزود: تمام بخاری‌های نفتی از سطح همه مدارس استان زنجان جمع آوری شده است و سیستم گرمایشی تمام مدارس استان استاندارد است و مشکلی نداریم.

کد خبر 4819263

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر مدارس نوسازی مدارس قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۸۰ پروژه خیّری در سطح استان فعال است. - اخبار استانها -

ایرج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری قرار است فردا 19 اردیبهشت‌ماه در محل اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: هدف این جشنواره جلب مشارکت مردمی برای احداث مدارس است، با توجه به نامگذاری سال به جهش تولید با مشارکت مردم، این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی گفت: از مردم، صنوف، شرکت‌ها و کارخانه دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت کنند تا بتوان فضاهای آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان سطح استان فراهم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال احداث فضاهای آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: 80 پروژه خیری در سطح استان با کمک خیرین یا به صورت تمام خیری فعال است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید