Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی فردا، ۱۸ دی‌ماه همراه با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: ویژه‌برنامه گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید وحید زمانی‌نیا(اهل خطه شهرری) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه در محل مصلای ری و همراه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی قرآن کریم آغاز و با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مجتبی باقری و امیر عباسی ادامه می‌یابد.

 

مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز، سوره الرحمن را تلاوت می‌کند و سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین غروی و همچنین، آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) سخنرانی می‌کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی قاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد