Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش در مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار، برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، کرسی تلاوت قرآن، هدیه به روح مطهر سردار با حضور قاریان و حافظان برجسته استان و شهرستان امروز سه‌شنبه، 17 دی‌ماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، صالح‌بندی، از قاریان و حافظان قرآن در ابتدای مراسم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت. در ادامه این مراسم، گروه تواشیح بین‌المللی «رهروان ولایت»، در مقام والای شهیده راه ولایت حضرت زهرا(س) اجرای برنامه دارد.

در ادامه، عبدالله جعفری، مداح اهل بیت(ع) به مداحی پرداخته و در پایان مراسم، محمدطاها داوری و عادلی‌، نفر برتر مسابقه اسراء، به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(نرمی) شهرستان برخوار استان اصفهان حضور بهم رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا برخوار سردار شهید قاسم سلیمانی رهروان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند