Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:06:13 GMT

کارگروه های ستاد دهه فجر استان تهران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۸۵۷۷

کارگروه های ستاد دهه فجر استان تهران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران اظهار داشت: کارگروه‌های ستاد دهه فجر تشکیل شده است و عزیزان باید وظایف محوله را در کارگروه‌ها پیگیری نمایند.

وی گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از روزهای بسیار مهم و تاریخ ساز است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد که مراسم ۱۲ بهمن امسال هم همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: امام امثال سردار سلیمانی‌ها را پرورش داد و مردم چنین حماسه‌ای در تشییع باشکوه این بزرگوار آفریدند و نکوداشت مقام امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی این شخصیت قرن از وظایف اصلی ما است.

محمودی در پایان درخواستی از مسئولین داشت و گفت: وزیر و مدیر کل‌ها شایسته است شخصاً در مراسم نثار گل و ادای احترام حضور داشته باشند زیرا ما این اقتدار و صلابت را مدیون امام خمینی ره هستیم.

گفتنی است که در این جلسه حاضران نسبت به شخصیت سپهبد سلیمانی و ابومهدی و سایر شهدا ادای احترام کردند و نماینده بنیاد شهید نیز اعلام کرد: سنگ یادبود شهیدان سلیمانی و ابومهدی در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا (س) نصب خواهد شد.

کد خبر 4819623

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد مشهد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه