Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صنعتگر خواننده‌ای است که قطعه «قاسم هنوز زنده است» را برای شهید سردار قاسم سلیمانی خوانده است. او امروز بیان کرد که دوست داشته است در زمان حیات سردار سلیمانی برایش کاری اجرا کند.

به گزارش ایسنا، صنعتگر که در برنامه «سلام عصر بخیر» حاضر شه بود، درباره ساخت کارهایش در بزنگاه‌ها مانند شهدای غواص توضیح داد و گفت: ساعت ۲ شب بود که یکی از دوستان به نام محسن صفایی با من تماس گرفت و گفت فردا تشییع پیکر شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به من گفت که با شعر «نِنه‌ ش میگفت بُواش قنداقه شو دید. رو بازوش دس کشید مثل همیشه. می‌گفت دِستاش مثه بال نِهنگه. گِمونم ایی پسر غِواص میشه»، کارم را شروع کنم. اول حتی نمی‌خواستم شعر را بخوانم اما وقتی آن را خواندم آنقدر حال خوبی داشت که همان شب با دکتر چراغعلی تماس گرفتم. او در مسیر شمال بود اما برگشت و ما در چند ساعت آهنگسازی و تنظیم و سازکشی را انجام دادیم. زمانی که دوستان برای فیلمبرداری آمدند اصلا فکر نمی‌کردند کار آماده شود. خدا را هزار مرتبه شکر که این افتخار نصیب من شد تا برای شهدای غواص که غریبانه با دست‌های بسته رفتند، بخوانم. هنوز هم وقتی آن کار را گوش می‌کنم ناخودآگاه صورتم خیس می‌شود.

او درباره آثارش برای امام رضا (ع) و ایران اشاره گفت: من کار ایران را هم سه ساعته جمع کردم. وقتی با ما تماس گرفتند، کار را سریع می‌خواستند. شاعر شعر را در یک دقیقه گفت و من هم با یک کیبورد آن کار را تنظیم کردم. باید رگه‌هایی از ارادت به اهل بیت(ع) در عصر میهنی در کارها باشد؛ چون ما نفس کشیدنمان هم مدیون ائمه و بزرگان دینی است.

این خواننده درباره قطعه‌ای که برای سردار سلیمانی اجرا کرده است، گفت: جمعه صبح زود میلاد عرفان پور با من تماس گرفت و خبر شهادت را به من داد. خیلی دوست داشتم حین زنده بودن سردار سلیمانی این کار را برایش بخوانم؛ چون او یکی از اسطوره‌های زندگی من بوده است و اگر چنین شعری زودتر به دستم می‌رسید این کار را می‌کردم. طبق معمول با دکتر چراغعلی تماس گرفتم. قرار بود کار با ملودی دیگری ساخته شود ولی سرانجام به تنظیم زیبایی رسیدیم و کار اجرا شد. خدا را شاکرم که توانستم با این کار ادای دین کنم.

صنعتگر درباره سردار سلیمانی اظهار کرد: او ایثار زیادی داشت و با مردانگی و شب نخوابیدن‌هایش باعث شد من حالا راحت اینجا بنشینم و کار بخوانم و آرامش داشته باشم. باید بگویم دنیا به قاسم سلیمانی مدیون است. جدا از تمام این اتفاقات من عاشق مرام سردار سلیمانی هستم؛ خاکی بودنی که برایم خیلی جالب بود و باعث محبوبیت فراگیر او شد و حالا هم این همدلی را رقم زده است. قاسم سلیمانی متعلق به همه است و فقط خانواده او عزادار نیستند بلکه همه ما صاحب عزا هستیم. ان‌شاءالله عمری باقی باشد و درباره این اسطوره بزرگ و جوانمرد کار بسازیم.

صنعتگر در پایان گفت: زیبایی حاج قاسم سلیمانی این بود که در کنار صلابت و قدرت نظامی اش عطوفتی او را همراهی می‌کرد و این مکمل خیلی خوب بود. ان شاءالله که ما بتوانیم حداقل راه او را ادامه بدهیم.

در ادامه می‌توانید قطعه قاسم هنوز زنده است را از این خواننده بشنوید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی غلامرضا صنعتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو