Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های فوتبال داماش و رایکا بابل عصر سه شنبه در هفته اول از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.

این بازی تحت تاثیر شهادت مظلومانه سردار سرافراز ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی قرار داشت و حدود دو هزار تماشاگر حاضر در  ورزشگاه ، با در دست داشتن تصاویری از این شهید قهرمان، یاد و خاطره آن عزیز را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران حاضر در ورزشگاه قبل از آغاز بازی و همچنین بین دو نیمه دیدار تیم های داماش و رایکا بابل، در ورزشگاه سردارجنگل رشت با برپایی مراسم سینه زنی ، همانند سایر اقشار مختلف مردم ایران شهادت مظلومانه این سردار بزرگ ایران را گرامی داشتند.

همچنین بازیکنان تیم فوتبال داماش نیز با بنری که از سوی این باشگاه و با مضمون شهادت مظلومانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی تهیه شده بود وارد زمین بازی شده و بازیکنان این تمیینیز با نثار گل در جایگاهی که به همین منظور از سوی هیات فوتبال تهیه شده بود، به مقام شامخ این سردار ادای احترام کردند.

قبل از آغاز این دیدار نیز ، بازیکنان دو تیم و داوران این دیدار به دلیل شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش، یک دقیقه سکوت کردند که پس از آن تماشاگران حاضر در ورزشگاه فاتحه ای نیز برای این سردار بزرگ اسلام قرائت کردند.

همپنین از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هفته اول از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با نام سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد تا تمامی بازی های این هفته لیگ دسته اول با یاد و خاطره این سردار رشید انقلاب انجام شود.

تقابل مازیار ربیعی فر سرمربی جدید داماش با علی نظرمحمدی سرمربی رشتی تیم فوتبال رایکا بابل نیز از دیگر نکات ویژه و حاشیه این دیدار بود که در نهایت ربیعی فر به همراه تیم داماش موفق به شکست تیم رایکا به سرمربیگری نظرمحمدی شدند.

علی نظرمحمدی که سابقه سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت را دارد و به همراه این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود و سپس از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد، هم اینک به عنوان سرمربی در رایکا بابل حضور دارد که البته این تیم جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارد.

تیم داماش این دیدار را توفانی آغاز و در دقیقه ۱۲ نیز به گل اول خود دست یافت که با به ثمر رسیدن این گل ، حال و هوای ورزشگاه نیز تغییر کرد و  طرفداران داماش تیم خود را به شدت مورد تشویق و حمایت قرار دادند اما پس از اینکه تیم رایکا بابل در دقیقه ۱۸ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، دوباره ورزشگاه در سکوت فرو  رفت.

اما در نیمه دوم تیم داماش بر بازی تسلط بیشتری پیدا کرد و طرفداران داماش نیز همچنان تیم خود را مورد پشتیبانی قرار دادند تا اینکه در دقیقه ۵۸ داماش به دومین گل خود دست یافت و در ادامه نیز این تیم همچنان بر تسلط خود ادامه داد تا در نهایت در این بازی خانگی به پیروزی برسد.

در دقایق تلف شده این بازی نیز ، کریم احمدی بازیکن تیم فوتبال رایکا بابل خطای شدیدی را روی یکی از بازیکنان داماش مرتکب شد که فرزاد منصوری داور این دیدار با نشان دادن کارت قرمز ، این بازیکن را از زمین اخراج کرد تا تیم رایکا بابل در ثانیه های پایانی این مسابقه ، ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

با به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار ، داماشی ها از کسب پیروزی در این بازی خوشحال بودند و طرفداران این تیم نیز چنین حال و هوایی داشتند اما این تماشاگران هنگام خروج از ورزشگاه سردارجنگل دوباره یاد و خاطره سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را زنده نگهداشتند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی انقلاب باشگاه های کشور جدول جنگل فوتبال قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال