Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود که پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه با حضور خیل عظیم عزاداران در شهر کرمان، زادگاه این شهید سرافراز به خاک سپرده شود که بر این اساس، مقرر شد تا مراسم شام غریبان این شهدا، در سراسر استان تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به استقبال بی سابقه و بی‌نظیر مردم از مراسم تشییع پیکر این سردار رشید اسلام، امکان تدفین سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان میسر نشد ولی با توجه به حضور آحاد مردم در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان تهران برای برگزاری مراسم شام غریبان، این مراسم به عنوان مراسم گرامیداشت یاد این شهید عزیز در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان در حال برگزاری است.
محمودی با عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان عزیز در مراسم تشییع پیکر این سردار رشید اسلام کرمان، بر ادامه راه شهدای مقاومت تأکید کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از حضور حماسی و بی سابقه مردم استان تهران و پایتخت در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: این حضور حماسی و الهام بخش بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران اسلامی به ویژه استان تهران هیچ‌گاه دست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست برنداشته و با وجود تمامی مشکلات، پای نظام و ولایت فقیه  ایستاده‌اند.
وی تصریح کرد: حضور حماسی بیش از ۷ میلیون نفر از مردم سراسر استان تهران در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی، نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه از تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام به ویژه آمریکا و رئیس جمهور این کشور هراسی به دل راه نمی‌دهد و به ایستادگی و مقاومت خود در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی آنان ایستادگی می‌کنند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی دونالد ترامپ گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته‌های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند. عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند. امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛ مجید شخصی را که پس از ۴۲ با تفحص در منطقه چزابه تفحص و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان