Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباسعلی اسماعیلی مدیر توزیع برق میامی گفت: به‌منظور ارتقا و پایداری خطوط برق‌رسانی، طرح بهینه‌سازی ۴۸ هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان میامی در ۹ ماه سال ۹۸ به اجرا درآمده است.

او با بیان این‌که طرح توسعه ۱۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی اجرایی شده است، گفت: نصب ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۴۰ کیلوولت آمپر در راستای تغذیه برق مشترکان جدید، از آغاز سال جاری تا زمان حاضر به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق شهرستان میامی افزود: در راستای کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت خطوط برق‌رسانی، دو هزار و ۲۹۲ متر کابل خودنگهدار در این شهرستان احداث شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: بهسازی ۲۱ هزار متر شبکه توزیع برق، نصب ۱۱ دستگاه پست هوایی، احداث چهار هزار و ۲۵ متر شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط در شهرک جدیدالاحداث حسین‌آباد کالپوش و شهرک نردین و تعویض مقره ۱۳ کیلومتر از فیدر‌های عباس‌آباد و رضوان، ازجمله اقدامات انجام‌شده در سه ماه سوم سال جاری به شمار می‌روند.

او بیان کرد: احداث رینگ فیدر راه‌آهن، بازدید و تعمیرات خطوط فشار متوسط به‌منظور آمادگی برای شرایط نامساعد جوی، احداث یک‌هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب دو دستگاه پست هوایی در روستای بکران و کلاته اسد و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی به‌منظور تأمین برق متقاضیان جدید روستا‌های منطقه کالپوش، به‌عنوان برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سه ماه چهارم این مدیریت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو توزیع برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود