Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@05:03:23 GMT

ادامه تمرینات سپاهان به دور از حواشی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۱۸۹۰

تمرینات تیم فوتبال سپاهان امروز پیگیری شد و شاگردان امیرقلعه نویی رفته رفته آماده روزهای سخت پیش رو می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان از ابتدایی هفته جاری آغاز شده و روز به روز با اضافه شدن بازیکنان و مربیان خارجی تیم که به تعطیلات کریسمس رفته بودند، کامل تر شده است.


سپاهان که نائب قهرمان لیگ هجدهم به شمار می رود و در نیم فصل ابتدایی لیگ نوزدهم هم به عنوان دومی دست یافته است، با شروع نیم فصل دوم به قهرمانی رقابت ها می اندیشد و برای طی کردن این مسیر دشوار و طولانی تاکنون دو بازیکن جدید به بخش دفاعی تیم اضافه شده اند و فهرست سایر بازیکنان نیز با درخواست امیرقلعه نویی به مدیریت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار بود اردوی طلایی پوشان نیز مانند سایر تیم های مدعی در یکی از کشورهای همسایه برگزار شود که ورود سازمان بازرسی کل کشور و توصیه ای که به باشگاه ها داشت، مانع از سفر شاگردان امیرقلعه نویی به ترکیه شد تا آنها نیز در ایران بمانند و بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری را جایگزین برگزاری اردوی خارجی کنند؛ اما آنچه از تصاویر ثبت شده توسط "ابوالفضل ناظوری" در تمرین امروز سپاهانی ها مشخص است، اینکه کادر فنی و بازیکنان با اتمام تعطیلات، تمرکز خود را روی تمرینات برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ گذاشته اند.


البته امیرقلعه نویی به صورت موازی علاوه بر پیگیری تمرینات، شرایط نقل و انتقالات تیمش را نیز زیر نظر دارد تا به تیمی کامل آماده مسابقات سرنوشت ساز هفته ها و ماه های پیش رو شود.

 

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی

احمد نوراللهی که بعد از اختلاف با قلعه نویی جام ملت‌های آسیا را از دست داد و از تیم ملی دور شد، درخشش فوق العاده ای در ترکیب تیمش در لیگ امارات داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوراللهی که سومین فصل حضورش را در فوتبال امارات پشت سر می‌گذارد، در تابستان گذشته و بعد از قهرمانی با شباب الاهلی راهی الوحده شد. هنوز لیگ امارات به پایان نرسیده ولی احمد نور چند روز قبل موفق شد با تیمش قهرمان لیگ کاپ فوتبال امارات شود.

با اینحال سرمربی تیم ملی هنوز معتقد است نوراللهی برای بازگشت به تیم ملی باید عذرخواهی کند. شاید امیر قلعه‌نویی هم برای تصمیم عجیب در خروج نام احمد نور از لیست بازیکنان تدارکاتی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا باید از بازیکن آماده فوتبال ایران دلجویی می‌کرد.

واقعا در حال حاضر، نوراللهی یکی از آماده ترین و قبراق ترین هافبک‌های میانی بازیساز و جنگنده فوتبال ایران است که جایش در جام ملت‌ها هم خالی بود و شاید اگر چنین مهره موثری را می داشتیم، میدان را به قطر واگذار نمی‌کردیم.

احمد نوراللهی که دوران درخشانی را هم در پرسپولیس داشت، همراه سرخ‌پوشان موفق شده بود ۹ جام مختلف از جمله ۴ قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک سوپرجام را به دست بیاورد و همچنین دوبار هم نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. حالا نوراللهی بعد از قهرمانی فصل قبل در لیگ امارات، امسال لیگ کاپ این کشور را برد تا دهمین جام قهرمانی دوران فوتبالش را کسب کند.

احمد نوراللهی در این فصل و به خصوص بعد از خط خوردن از تیم ملی عملکرد فوق العاده ای داشت و مجموعا روی ۱۷ گل تیمش در همه بازی‌ها تاثیر مستقیم داشت که برای یک هافبک میانی و تدافعی آماری فوق العاده به حساب می‌آید. 

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان