Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@12:56:45 GMT

ماندن ایکاردی در PSG قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۲۷۹۳

ماندن ایکاردی در PSG قطعی نیست

واندا نارا، همسرو مدیر برنامه مائورو ایکاردی در مورد آینده این ستاره ۲۷ ساله صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مائورو ایکاردی در لحظات پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی از اینتر جدا شده و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی پاری سن ژرمن شد. علیرغم شروعی نه چندان خوب، در ادامه مائورو ایکاردی تبدبل به بهترین گلزن تیمش شد و اخبار حاکی از تمایل تیم متمول فرانسوی برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن و پرداخت 70 میلیون یورو در پایان فصل به اینتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واندا نارا علیرغم تمجید از شرایط مائورو ایکاردی در تیم جدیدش، مدعی شد هنوز چیز در مورد آینده این ستاره آرژانتینی مشخص نیست و در پایان فصل تصمیم گیری در این رابطه انجام خواهد شد.

واندا نارا گفت: "این تصمیم ایکاردی است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. قطعا برای من مسافرت بین پاریس، میلان و رم ساده نیست، اما من از پس این کار برمی آیم.

مائوریتو در فرانسه بسیار خوب بازی کرده و من از این موضوع خیلی خوشحالم، به علاوه ما اینجا دوستان زیادی پیدا کرده ایم و در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایکاردی فوتبال پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن