Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفته آمریکا باید هزینه حماقت ترامپ در خصوص ایران را متحمل شود.

به گزارش مشرق، «جو بایدن»، یکی از نامزدهای بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور کشورش برای تشدید تنش‌ها با ایران انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایدن با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در ترور سپهبد «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «یک روش هوشمندانه برای مقابله وجود دارد و یک روش مبتنی بر خودزنی. رئیس‌جمهور [ترامپ] راه دوم را انتخاب کرده است.»

بیشتر بخوانید:

قمار خطرناک ترامپ در تهدید ایران به جنگ

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرده که ایران «به احتمال قریب به یقین» حمله به سردار سلیمانی را تلافی خواهد کرد. 

جو بایدن تصریح کرد اطمینان ندارد ترامپ از تبعات بعد از ترور [سردار] قاسم سلیمانی آگاه است. 

بایدن در بخش دیگری از سخنانش به تبعات تصمیم‌های ترامپ در منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: «تصمیم شتابزده ترامپ ممکن است بیشتر از هر کدام از اقدامات [سردار] سلیمانی به تقویت موقعیت ایران در منطقه کمک کند.»

وی در بخش دیگری از سخنانش به رأی پارلمان عراق برای اخراج نیروهای آمریکا از این کشور بعد از ترور سردار سلیمانی در بغداد اشاره کرد و گفت: «این اقدامی است که فقط نفوذ ایران را در آنجا گسترش می‌دهد.»

جو بایدن گفت: «این شکست‌های راهبردی، تشدید تهدیدها، شعارهای مرگ بر آمریکا که یکبار دیگر در سراسر خاورمیانه شنیده می‌شوند، وعده ایران برای انتقام و ... اینها همه قابل اجتناب بودند.»

او گفت: «ما الان تنها هستیم. تنها هستیم و مجبور خواهیم بود هزینه حمایت ترامپ را تحمل کنیم.»

جو بایدن همچنین تأکید کرد ترامپ نمی‌تواند «بدون رضایت آگاهانه مردم آمریکا»، کشور را به سمت جنگ با ایران سوق دهد. 

وی گفت: «او باید بداند نمی‌تواند بدون اطلاع آگاهانه مردم آمریکا نمی‌تواند این کشور را به سمت جنگ با ایران سوق دهد.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی دونالد ترامپ خاورمیانه پارلمان عراق سردار حاج قاسم سلیمانی بغداد حزب دموکرات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه غرب آسیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ جو بایدن ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در مراسم چهلم سردار محمدرضا زاهدی اظهار کرد: ما چهره در حال احتضار موجودیت مصنوعی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم و در این مسیر عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره اطلاعاتی‌ترین رژیم جهان بود و قدرت و عظمت را در مقاومتی بی‌پایان نشان داد.

وی افزود: وعده صادق نشان داد که پرتراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان تا آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب که سرزمینشان را مبدا عملیات آن‌ها قرار داده‌اند، چگونه در برابر هجوم محدود و بدون غافلگیری، قابل نفوذ و شکست‌پذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751400

دیگر خبرها

  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت