Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه «المیادین» بامداد چهارشنبه به نقل از خبرنگار خود گزارش داده است که یک پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه «اربیل» هم هدف قرار گرفته است.

برخی منابع هم گزارش داده‌اند که پروازهای فرودگاه اربیل به حالت تعلیق درآمده است.

ساعتی پیش همزمان با آغاز عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه نیروهای آمریکایی، گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی اربیل منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرودگاه اربیل پایگاه نظامی آمریکا حمله موشکی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • (ویدئو) آب‌گرفتگی خیابان‌های اربیل
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا