Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@12:11:00 GMT

اینستاگرام صفحه کدام مداحان و سخنرانان را بست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۴۴۸۹

اینستاگرام صفحه کدام مداحان و سخنرانان را بست؟

اینستاگرام پس از انعکاس خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی و گسترش انتشار تصاویر این فرمانده در صفحات مجازی کاربران، پست‌ها و سپس اکانت‌ها را بست که در میان صفحات متعددی از مداحان و سخنرانان مذهبی نیز حذف شد.

به گزارش شریان نیوز، به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام، موج انتشار تصاویر این شهیدان بزرگوار در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام شکل گرفت و اقشار مختلف مردم به‌ویژه مداحان و سخنرانان مذهبی نیز اقدام به انتشار تصاویر سردار سلیمانی و دلنوشته‌های خود در این زمینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش تعداد این تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این شبکه اجتماعی اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران کرد و در نهایت صفحات افراد مختلف را کاملاً حذف کرد.

از جمله مداحانی که اینستاگرام، صفحات آنان را به جرم قرار دادن تصاویر حاج قاسم سلیمانی حذف کرد می‌توان به صفحه سیدمجید بنی‌فاطمه با حدود یک میلیون دنبال‌کننده، حسین طاهری با حدود ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده و امیر عباسی با حدود ۲۵۰ هزار دنبال کننده، ابوذر بیوکافی و حسن شالبافان اشاره کرد.

همچنین از میان سخنرانان مذهبی، اینستاگرام صفحات آیت‌الله علم‌الهدی، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، حجت‌الاسلام علی سرلک، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و حجت‌الاسلام مهدی دانشمند را از دسترس خارج کرده است.

البته برخی از این مداحان و سخنرانان در صفحات جدیدی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. حجت‌الاسلام علی سرلک صفحه جدید خود را با اکانت aliii_.sarlak، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با اکانت ehsan_biazar_tehrani_۲ و حسن شالبافان با اکانت hasan.shalbafan راه‌اندازی کرده‌اند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است