Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید پورجعفری، شهید قاسم سلیمانی و مردم داغدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت همه بدانید که پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام مصمم هستند که راه حاح قاسم را با قوت ادامه دهند و لحظه‌ای برای تنبیه متجاوزان و دشمنان را از دست نخواهند داد.

سردار رمضان شریف در حاشیه مراسم خاکسپاری شهید قاسم سلیمانی در جمع خیل گسترده مردم حاضر در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت به خانواده عزیزانی که در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان داغدار شدند، با اشاره به حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین السد گفت: بامداد امروز و ساعت 1 و 20 دقیقه رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایگاه های مورد حمله از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای ظرفیت 4000 نیروی آمریکایی بوده که به روز ترین و پیشرفته تجهیزات نظامی مجهز بوده است افزود: ساعت 1 و 20 دقیقق بامداد امروز با موشک های متعدد این پایگاه ها مورد حمله موشک زمین به زمین نیروی هوا فضای سپاه قرار گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به واکنش آمریکایی ها به این حملات گفت: ابتدا اعلام کردند که ترامپ می خواهد سخنرانی داشته باشد و بعد گفتند که بیانیه ای را منتشر می کند. آمریکایی ها در بحث و سردرگمی قرار گرفته اند.

شریف ادامه داد: شهید پورجعفری، شهید قاسم سلیمانی و مردم داغدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت همه بدانید که پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام مصمم هستند که راه حتج قاسم را با قوت ادامه دهند و لحظه‌ای برای تنبیه متجاوزان و دشمنان را از دست نخواهند داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مراسم پرشکوه تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت در عراق و ایران اظهار کرد: دشمن باید بداند راه قاسم با قوت و شدت بیشتری ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/002y6q

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود