Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان از سراسر کشور طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند: برای مبارزه با نیرو‌های آمریکا در هر نقطه‌ای از عالم، اعلام آمادگی می‌کنیم و امروز از هر روز دیگری برای جهاد، آماده‌تریم.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان از سراسر کشور طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند: ما سربازان جان بر کف شما، تحت هر شرایطی گوش به فرمان و آماده‌ی اطاعت از امر ولی خود هستیم و هر وظیفه‌ای که بر عهده‌ی ما بگذارید، بر دیده‌ منت می‌نهیم و برای انجام تکلیف دینی خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای مبارزه با نیرو‌های آمریکا در هر نقطه‌ای از عالم، اعلام آمادگی می‌کنیم و بیان می‌داریم که امروز از هر روز دیگری برای جهاد، آماده‌تریم.

متن این نامه به شرح زیر است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(سوره‌ی صف، آیه 8)

محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمى امام خامنه‌ای (دام ظله الوارف علی رئوس المسلمین)

سلام علیکم 

شهادت جانگداز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان، داغی بزرگ بر قلوب ملت بزرگ ایران و تمامی دلباختگان انقلاب اسلامی و آزادگان و مستضعفان عالم گذاشت. شهادت این عزیزان را خدمت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و حضرت عالی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

این اقدام آمریکای جنایتکار، معنایی جز اعلان جنگ علیه مردم ایران و تجاوز به امنیت و استقلال ما ندارد. آنچه امروز شاهدش هستیم، خروش گسترده‌ ملت آزاده‌ ایران برای عزاداری و خون‌خواهی سرداران رشید اسلام است؛ و امت مسلمان ایران، هم صدا با امامشان، مرهم این داغ بزرگ را جز انتقامی سخت نمی‌دانند. غیرت انقلابی و مکتبی ملت ایران بر‌نمی‌تابد که صرفاً به عزا‌داری پرداخته شده و پاسخی درخور به این اقدام تروریستی آمریکا داده نشود.

بار دیگر آمریکا با به شهادت رساندن این عزیزان، ماهیت استکباری و سلطه‌جویانه‌ خود را بر همگان آشکار و عیان کرد و نشان داد که از حضور خود در منطقه هیچ قصدی به جز استعمار و تسلط بر کشور‌های مسلمان ندارد و برای رسیدن به اهداف خود، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و حقوق بین الملل، فقط برای استثمار کشورهای مستضعف معنا دارد و خود وضع کنندگان آن حقوق، هیچ اعتباری برای آن قوانین قائل نیستند.

تجارب متعدد نشان داده که مذاکره و سازش با چنین کشورهایی جز زیان و خسران ، آورده‌ای ندارد.

برخی با ایجاد دوگانه‌هایی مثل مذاکره یا جنگ، به دنبال هضم خواسته‌های شرافت‌مندانه‌ مردم در دستگاه فکری باطل خودشان هستند؛ لکن مردم غیور و شریف، خواهان ادامه‌ مسیر مقاومت و مبارزه و نفی هر گونه مذاکره با غرب هستند و زیر بار لوایح استعماری نخواهد رفت.

امروز ملت ایران، مشتی محکم بر هر دهانی که دم از مذاکره با آمریکا به جای خون‌خواهی سردار عزیزمان می‌زند، خواهد کوبید.

ما سربازان جان بر کف شما، تحت هر شرایطی گوش به فرمان و آماده‌ی اطاعت از امر ولی خود هستیم و هر وظیفه‌ای که بر عهده‌ی ما بگذارید، بر دیده‌ منت می‌نهیم و برای انجام تکلیف دینی خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم. ما برای مبارزه با نیرو‌های آمریکا در هر نقطه‌ای از عالم، اعلام آمادگی می‌کنیم و بیان می‌داریم که امروز از هر روز دیگری برای جهاد، آماده‌تریم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا تهران

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان آمریکا رهبر معظم انقلاب جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ نفر نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته‌اند تا اعتراضات را پایان دهد که این مساله، به درگیری و دستگیری دانشجویان منجر شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مراسم اصلی فارغ التحصیلی دانشجویان را که برای ۱۰ مه است، لغو کرد پس از آنکه ۹۳ نفر در پردیس لس آنجلس روز جمعه دستگیر شدند.

در کالج امرسون بوستون نیز ۱۰۸ نفر دستگیر شدند.

یکی از دانشجویان گفت: «همه جا پلیس حضور دارد.»

در پردیس دانشگاه اموری آتلانتا، ۲۸ نفر بازداشت شدند و شاخه محلی گروه فعال «صدای یهودی برای صلح» گفت که پلیس از گاز اشک آور و شوکر علیه معترضان استفاده کرد.

در دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون پلیس با سپر و باتوم به صفوف معترضان هجوم برد و ۳۳ نفر را دستگیر کرد.

در «سیتی کالج» نیویورک، افسران پلیس از اعتراضات عقب نشینی کردند و صدها دانشجو که در محوطه چمن پردیس «هارلم» جمع شده بودند، به اعتراضات خود ادامه دادند.

در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در هومبولت، دانشجویان از روز دوشنبه در ساختمان پردیس هستند و کارکنان در تلاش برای مذاکره هستند.

در دانشگاه کانکتیکات یک معترض دستگیر شد و افسران پلیس چادرها را برچیدند، در حالی که اعتراضات در دانشگاه استنفورد و پردیس نیوجرسی دانشگاه پرینستون ادامه دارد.

دانشگاه هاروارد از جمله دانشگاه‌هایی است که علیه معترضانی که چادر برپا کرده‌اند، اقدامی انجام نداده است.

در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که جنبش اعتراضی آغاز شد، مقامات دانشگاه همچنان در بن بست با دانشجویان قرار دارند.

پلیس هفته گذشته چادرها را برچید و بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد، اما دانشجویان دوباره چادرها را در منطقه‌ای که چند هفته دیگر مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌شود، برپا کرده‌اند. مقام‌های دانشگاه به دانشجویان تا امروز به آنها فرصت داده‌اند تا این مکان را ترک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد