Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر چعب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : به پیشنهاد بخشداری و تصویب شورای اسلامی روستا خیابان اصلی روستای یذاب و خیابان ورودی روستای عیله یک به نام سردار سلیمانی متبرک شدند .

وی افزود : مردم ولایتمدار بخش شعیبیه هیچ گاه حضور سردار سلیمانی که در ایام سیل به کمک آنها آمده بود را فراموش نخواهند کرد و در مراسم های بزرگداشت این شهید والا مقام سنگ تمام گذاشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار شعیبیه شوشتر ادامه داد : به پیشنهاد بخشداری و تصویب شورای اسلامی شهر گوریه ، پارک ورودی این شهر نیز به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد .

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

برچسب‌ها ایثار و شهادت شوشتر خوزستان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت شوشتر خوزستان قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ایثار و شهادت شوشتر خوزستان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی