Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره گفت: ساعت هفت صبح امروز سقوط این هواپیما به ما اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای ما به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه در محدوده خدمات آتش‌نشانی شهر تهران نبود افزود: سه گروه حریق و سه گروه نجات از سازمان آتش‌نشانی تهران به محل اعزام شدند، اما پیش از اعزام نیروهای آتش‌نشانی تهران، نیروهای آتش‌نشانی شهرهای اطراف در محل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. رئیس سازمان امداد و نجات کشور اعلام کرده احتمال زنده ماندن سرنشینان وجود ندارد و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تعداد مسافران و خدمه را مجموعاً ۱۷۶ نفر اعلام کرده است.

کد خبر 4820022

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی تهران اوکراین سازمان آتش نشانی تهران فرودگاه امام خمینی ره سقوط هواپیما جلال ملکی قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه محسن هاشمی آلودگی هوا مترو سیدابراهیم رئیسی سردار سلیمانی آتش نشانی مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال