Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی‌کبیری از اجتماع بزرگ مسجدی‌ها، هیئتی‌ها و بسیجیان منطقه ۱۲ شهر تهران در گرامیداشت شهید سردار سلیمانی خبر داد و گفت: سخنرانی نقوی‌حسینی، نماینده مجلس و مرثیه‌سرایی سیدرضا نریمانی از برنامه‌های این اجتماع است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسینی کبیری» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تمام مراکز و نهادهای دینی از جمله مساجد، تکایا، آستان های مقدس، بقاع متبرکه و پایگاه های مقاومت بسیج از روز اول شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با برگزاری برنامه های مختلف یاد آن شهیدان جبهه مقاومت را گرامی داشتند، اظهار کرد: خون پاک این شهیدان یک بار دیگر روح ایثار و مقاومت را در کالبد ملت ایران به کشورهای خط مقاومت دمید و دشمنان مطمئن باشند که انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد جزایری با بیان اینکه مسجدی ها، هیئتی ها و بسیجیان منطقه 12 شهر تهران امروز (چهارشنبه، 18 دی ماه) از ساعت 10 تا 12 صبح در مسجد جزایری به یاد سردار شهید سلیمانی تجمع می کنند، گفت: سید حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی و نریمان پناهی مرثیه سرایی می کنند.

 

وی اضافه کرد: گرامیداشت خاطرات و رشادت های شهید سردار سلیمانی و یاران همرزم اش در واقع پاسداشت تمام شهدای جبهه مقاومت است؛ بنابراین مساجد، تکایا، آستان های مقدس، بقاع متبرکه و پایگاه های مقاومت بسیج باید با برگزاری ویژه برنامه های مختلف تقویت کننده جریان مقاومت باشند.

 

حسینی کبیری در پایان خاطرنشان کرد: مسجد جزایری نیز در روزهای گذشته آئین های گرامیداشت به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را برگزار کرده است.

 

یادآور می شود، مسجد جزایری در تهران، خیابان 15 خرداد غربی، اول بازار آل یاسین واقع شده است.

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجدی ها سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)