Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خیلی خوشحال شدم، انتقام سخت را گرفتیم»، «از برادران سپاه تشکر می کنم، با این اقدام انتقام خون سردار بزرگ اسلام و جهان حاج قاسم سلیمانی از ایادی استکبار و آمریکای جنایتکار گرفته شد»، «آمریکا هر چند توانست سردار ما را شهید کند اما ما هستیم و راهش را ادامه می‌دهیم» و «ترامپ بداند آخر عمرش است و باید بساطش را جمع کند و برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» بخشی از پیام‌های مردم البرز پس از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز با بازنشر گسترده اخبار شلیک موشک‌های بالستیک نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی رژیم جنایتکار آمریکا در عراق نوشتند: نوای «الله اکبر» همزمان با انتقام سخت در شهرهای کشورمان از جمله کرج طنین انداز شد.

کاربران فضای مجازی در استان البرز همچنین به بازنشر گسترده بیانیه سپاه پاسداران پس از عملیات علیه ارتش آمریکا پرداختند و احتمال وقوع «موج سوم شلیک‌ها» در صورت خطای مجدد آمریکایی‌ها خبر دادند.

در این مطلب آمده است: این احتمال وجود دارد که درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها، موج سوم شلیک‌ها با دامنه گسترده‌تر به وقوع بپیوندد.

در پاسخ به حمله تروریستی آمریکا که به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المنهدس معاون فرمانده نیروهای حشد الشعبی و همراهان آنان منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

عین‌الاسد در ۱۰۸ کیلومتری غرب «الرمادی» واقع شده است و در سال ۲۰۰۳ میلادی تفنگداران آمریکایی این پایگاه را اشغال کردند و تا سال ۲۰۱۱ میلادی در آن باقی ماندند.

عین‌الاسد دومین پایگاه هوایی بزرگ عراق است.

در پایان سال ٢٠١٤ به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه تحت اختیار نظامیان آمریکایی حاضر در  ائتلاف بین‌ المللی ضد داعش قرار گرفت.

پایگاه آمریکا در اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق نیز بامداد چهارشنبه هدف حملات موشکی قرار گرفت.

تاکنون گزارش رسمی از خسارت ها و تلفات حملات تلافی‌جویانه سپاه به پایگاه‌های آمریکایی منتشر نشده است.

برچسب‌ها البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسانه قاسم سلیمانی فضای مجازی پروندهٔ خبری انتقام سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسانه قاسم سلیمانی فضای مجازی البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسانه قاسم سلیمانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی (فیلم) لحظه حمله پهپادی اوکراین به شهر بلگورود روسیه (فیلم) انتشار تصاویر جدید از حمله پهپادی سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند