Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@01:51:47 GMT

ارثیه استراماچونی به خوب کسی رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۷۷۰۷

 علیرضا اکبرپور معتقد است استقلال تهاجمی که از استراماچونی به ارث مانده بهترین تیم برای سرمربی جوان و شجاعی همچون فرهاد مجیدی است که جرأت و جسارتش را در روز‌های پایانی فصل قبل نشان داد.    فرهاد مجیدی بالاخره سرمربی استقلال شد. این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اخبار ورزشی- فرهاد همیشه روحیه برنده بودن داشت و این به استقلال و هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کرد تا بیشتر اوقات برنده زمین را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادتان هست فصل قبل چه گفت...؟!   کدام حرف مجیدی مد نظرتان است؟
همان جا که گفت دوست دارد تیمش زیاد گل بزند. گفت حتی اگر گل بخوریم ولی دو برابرش گل می‌زنیم. همین روحیه برای تیمی مانند استقلال که طرفدارانش دوست دارند آن را برنده و تهاجمی ببینند کافی است تا نتایج مورد نظرش را بگیرد. فصل قبل هم که مربی استقلال شد تیمش را تهاجمی به میدان می‌فرستاد.   استقلال بهترین خط حمله را دارد. فکر می‌کنید این کمکی به او می‌کند؟
حتماً! اتفاقاً استراماچونی ارثیه خوبی برای فرهاد باقی گذاشته است. یا به شکل دیگر بخواهیم بگوییم باید گفت ارثیه استراماچونی دست اهلش افتاد. چون فرهاد عاشق سیستم تهاجمی است و می‌تواند این روند را ادامه دهد.   فکر می‌کنید چقدر در این زمینه موفق عمل می‌کند؟
قطعاً به نیرو‌هایی که در اختیار دارد بستگی دارد. از آنجا که حاج‌آقا فتح‌الله زاده و یکی دو نفر از قدیمی‌تر‌های استقلال به هیئت‌مدیره رفته‌اند امیدوارم تیم خوبی برای نیم‌فصل دوم بسته می‌شود و استقلال با تکیه بر نیرو‌هایی که از قبل داشته می‌تواند باز هم راهش را با قدرت ادامه دهد. فقط باید دید در دل مسابقات چه می‌شود. دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و قطعاً رقبا سخت‌تر گل می‌خورند. در کل فکر می‌کنم انتخاب فرهاد خوب بود.   فکر می‌کنید استقلال در کدام پست‌ها بازیکن لازم دارد؟
حتماً یکی دو مهاجم می‌خواهد، چون نمی‌توان در همه دیدار‌ها قائدی و دیاباته را به زمین فرستاد در آن‌صورت از کیفیت بازی آن‌ها کاسته می‌شود. مدافع هم می‌خواهد. اگر بتواند پاتوسی را هم برگرداند برای تقویت فاز تهاجمی تیم عالی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی علیرضا اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که پکن از فیلیپین می‌خواهد که اقدامات تحریک‌آمیز را متوقف کند و عزم و اراده چین برای حفظ حاکمیت خود را به چالش نکشد.

پیش از این فیلیپین گارد ساحلی چین را به آزار و اذیت و آسیب رساندن به یکی از قایق های این کشور در منطقه مورد مناقشه دریای چین جنوبی متهم کرده بود.

وی همچنین گفت: کشتی‌های فیلیپین بدون اجازه چین وارد شدند و گارد ساحلی چین اقدامات لازم را برای فرار آنها انجام داد.

«دریاسالار جان لانگ آکیولینو» فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه این دو-پاسفیک روز یکشنبه چین را متهم به اتخاذ راهبرد «قورباغه آب‌پز» کرد، چون فعالانه تنش‌ها در این منطقه را به‌صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

جان لانگ در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز گفت که در طول سه سالی که به عنوان فرمانده نیروهای آمریکا در ایندوپاسفیک بوده، چین سرعت توسعه نظامی خود را افزایش داده و توانایی‌های رو به رشد خود را با رفتارهای بی ثبات کننده تر مطابقت داده است.

وی دراین‌باره گفت: «چین روزبه‌روز تهاجمی‌تر، جسورتر و خطرناک‌تر می‌شود.»

آکیلینو همچنین افزود که چین رفتار تهاجمی خود را از طریق راهبرد «قورباغه آب‌پز» تشدید می‌کند، که از طریق آن به تدریج دما را بالا می‌برد به طوری که خطر نهایی تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، نادیده گرفته می‌شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد که «باید رفتار بد چین که خارج از هنجارهای حقوقی بین المللی است توصیف شود. و این موضوع را باید همه کشورهای منطقه بیان کنند» وی افزود که پکن در کل منطقه درگیر راهبرد «شاید برابر است» است.

کد خبر 6092946

دیگر خبرها

  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!