Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@14:32:53 GMT

رایگان شدن بلیط مترو در مناسبت‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۸۱۷۲

رایگان شدن بلیط مترو در مناسبت‌ها

رویداد۲۴ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تصمیم گیری درباره رایگان شدن بلیط مترو با مدیرعامل شرکت مترو است. در مناسبت‌های خاص، همکاران مترو با بررسی خیابان‌ها و نوع تردد، زمان رایگان شدن بلیط را تعیین می‌کنند. سپس با پایان یافتن مراسم، تهیه بلیط مجددا به حالت قبلی باز می‌گردد.

وی افزود: در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، ۳ میلیون نفر با مترو جا به جا شدند، اما بلیط مترو رایگان بود، اما پس از پایان یافتن مراسم، روال کار به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه مترو در مراسم تشییع به دنبال کسب درآمد نبود؛ گفت: رایگان بودن یا نبودن بلیط مترو برای یک ساعت برای شرکت مترو تفاوتی ندارد، اما این مسئله مقررات خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: ایستگاه متروی هشتگرد به نام سردار سلیمانی

نوبخت افزود: در مناسبت‌های خاص، تمام قطار‌ها در خطوط فعال هستند و تمامی پرسنل به مردم خدمت می‌کنند. ما افتخار می‌کنیم در این روز مهم، خدمت گذار مردم بودیم و کسی دنبال پول نبود.

وی درباره مسافران روز تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: ما می‌دانستیم در این روز مهم، بسیاری از مسافران، مهمان ما هستند و مسافر حرفه‌ای مترو نیستند به همین نگاه دیگری به مراسم داشتیم و خداراشکر مشکلی پیش نیامد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q8S خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو تهران سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج