Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرین گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و یادبود سردار سلیمانی، امشب (۱۸ دی) با روایتگری یکی از همرزمان شهید در مسجد امیرالمونین(ع) ساری برگزار می شود.

«محمد علی نیرین»، امروز (چهارشنبه 18 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام «حبیب الله واحدی»، امام جماعت و روایتگری سردار رستمیان از همرزمان شهید، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون امام علی(علیه السلام) مسجد امیر المومنین(علیه السلام) کوی طبرستان ساری اظهار کرد: زمان این برنامه امشب (چهارشنبه 18 دی) همراه با نماز مغرب و عشا و مکان آن در مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) ساری است.

نیرین با اشاره به اینکه مداح و قاری قرآن این برنامه، ایزدی و تاجور هستند، بیان کرد: این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه السلام) ساری، پایگاه مقاومت شهید عباس شیراوژن و هیئت امنای مسجد امیرالمونین(علیه السلام) کوی طبرستان، اجرا خواهد شد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کرمان مسجد سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی