Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@21:15:45 GMT

مسابقه فوتبالی که با 16 کشته به پایان رسید!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۸۵۲۸

مسابقه فوتبالی که با 16 کشته به پایان رسید!

یک بازی فوتبال دوستانه به مناسبت سال نو بین تیم‌های نماینده دو کارتل رقیب در زندان مکزیک، بعد از یک تکل جنجالی به جنگ مسلحانه تبدیل شد و با مرگ چندین نفر به پایان رسید.

صد‌ها مجرم خطرناک از شش کارتل اصلی موادمخدر مکزیک، بیش از یک دهه است که در «Cieneguillas» حبس هستند که یک زندان با امنیت متوسط در مکزیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس زندان در تلاش برای کاهش تنش رقابت بین این تشکل‌های جنایتکار، یک بازی فوتبال دوستانه بین تیم‌های نماینده «لس زتاس» و «کارتل خلیج» ترتیب داد، اما چیزی که قرار بود یک جشن دوستانه باشد، ناگهان به تیراندازی مرگباری تبدیل شد.

زندانیان بعد از اینکه یک روز کامل اجازه ملاقات با خانواده‌هایشان را داشتند، در حیاط زندان جمع شدند تا بازی فوتبال بین اعضای لس زتاس و کارتل خلیج را تماشا کنند. منابع خبری محلی گزارش دادند که همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه یک تکل جنجالی در محوطه جریمه یکی از تیم‌ها باعث شد برخی زندانیان آنقدر عصبانی و تحریک شوند که اسلحه‌هایشان را بیرون کشیده و به رقبای خود تیراندازی کنند.‌

بیشتر بخوانید: 

طولانی‌ترین مسابقه فوتبال جهان

اولین مسابقه فوتبال در ایران (عکس)

توقف مسابقه فوتبال به دلیل نژادپرستی و تقلید صدای میمون (+عکس)

هیچکس دقیقا نمی‌داند که اسلحه‌ها چطور وارد زندان شدند، اما ظاهرا برخی از تیراندازان حتی تفنگ‌هایی با لوله بلند هم به همراه داشتند.

سه ساعت طول کشید تا نیرو‌های گارد ملی و کارکنان زندان شورشی را سرکوب کنند که ۱۶ کشته و ۵ مجروح به جا گذاشت. در بررسی‌های بعدی چهار سلاح گرم، چندین چاقو، چکش و تلفن همراه هم کشف و توقیف شد.

دو روز بعد از این مسابقه فوتبال خونین، یکی از اعضای کارتل خلیج توسط باند خودش به قتل رسید. مدت هاست که مسئولان تلاش می‌کنند تا صلح را میان بیش از هزار زندانی این زندان برقرار کنند، اما هنوز موفق نشده اند.

منبع: برترین ها

لینک کوتاه: asriran.com/002y7V

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسابقه فوتبال فوتبال خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین شب فوتبالی اراک 

شاید پس از صعود به لیگ برتر این زیباترین شبی بود که فوتبالیست‌های آلومینیوم برای مردم این شهر رقم زدند.

در این رویارویی رویایی مرحله یک هشتم نهایی، آلومینیوم و پرسپولیس تماشاگران مشتاق فوتبال را بهت زده کردند. در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس