Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک از برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و خاطره نویسی ویژه طلاب و استادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «حمیدرضا خادمی» در گفت و گویی، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «جدال دو اسلام» خبر داد و گفت: این کتاب پیرامون جلد ۲۱ صحیفه امام راحل با موضوع جدال اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی نوشته شده است که در پایان به سه طلبه برتر جوایز نقدی تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک به برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه اساتید و طلاب اشاره کرد و گفت: این مسابقه با موضوع‌های «چی شد طلبه شدم، خاطرات طلبگی» است و اساتید و طلاب تا ۳۰ دی ماه فرصت ارسال آثار را دارند.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر اثر باید در ۱۵ خط نوشته شود، عنوان داشت: علاقه‌مندان باید آثار را به معاونت پژوهش ارسال کنند و در پایان نیز از بهترین خاطره نویس تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

حجت الاسلام خادمی در رابطه با فعالیت‌های درنظر گرفته شده برای خانواده‌های طلاب بیان داشت: جلسات ماهیانه متنوعی با موضوع‌های اخلاقی، تربیتی و روانشناسی در حال برگزاری داریم ضمن اینکه تمهیداتی را برای برگزاری اردوی خانوادگی اندیشیدیم.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی عنوان داشت: دوره‌های مقاله نویسی برای سطوح ۱ و ۲ برگزار شد ضمن اینکه ۶۰ مقاله از سوی طلاب برای جشنواره علامه حلی ارسال شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی اندیمشک خاطره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور