Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سفیر کشورمان در لندن به حمله انتقام جویانه سپاه پاسداران ایران علیه دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق، واکنش نشان داد و آن را اقدامی دفاعی خواند.

به گزارش ایسنا،‌ حمید بعیدی‌نژاد سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری در واکنش به عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران ایران علیه پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد عراق در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی، نوشت: ایران در یک اقدام دفاعی که در منشور سازمان ملل هم محفوظ است، به دو پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به دنبال گسترش تنش یا جنگ نیست. نیروهای مسلح ما کاملا آماده هستند تا به هرگونه ماجراجویی پاسخی قدرتمندانه بدهند. مردم و حکومت ایران کاملا پشت نیروهای مسلحشان هستند.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز اعلام کرد: بامداد امروز رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بعیدی نژاد جنگ سپاه پاسداران آمریکا عراق ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه

طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس