Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌ودومین قسمت از فصل سیزدهم برنامه علوم انسانی «زاویه» با عنوان «از سوگ تا حماسه» به بررسی ابعاد نظری پدیدۀ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خواهد پرداخت.

برنامۀ علوم انسانی «زاویه» در گام بیست‌ودوم خود در ویژه‌برنامه‌ای دو ساعته، به بررسی و تبیین نهاد علم از پدیدۀ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی می‌پردازد تا با حضور اساتید علوم انسانی چشم‌اندازی از افق معنایی و آیندۀ ایران پس از شهید قاسم سلیمانی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حمید پارسانیا، دانشیار جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، حسام‌الدین آشنا، دانشیار فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و ابومحمد عسگرخانی، دانشیار حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در این قسمت با بررسی و کندوکاوی در ظرفیت‌های پدیدۀ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برای بازیابی هویت ملی، افزایش همبستگی اجتماعی و تثبیت اقتدار و امنیت ملی به تبیین الزامات صیانت از ایران و ترسیم آیندۀ ایران پس از این پدیده بی‌نظیر خواهند پرداخت و به این پرسش پاسخ خواهند داد که «چگونه می‌توان از سوگ به حماسه گذر کرد؟»

مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

کد خبر 4820379

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه زاویه قاسم سلیمانی شبکه چهار سیما قاسم سلیمانی سردار سلیمانی کنفرانس بین المللی نشست علمی شهادت معرفی کتاب جامعه ایمانی مشعر آیت الله جوادی آملی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران پیام تسلیت هیات مذهبی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت های قرآنی فلسفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟