Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه جعبه سیاه توسط تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری مطالعه و بررسی خواهد شد، عنوان کرد: خلبان هیچگونه اعلام اضطراری به برج مراقبت نکرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی عابدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سقوط هواپیمای اکراینی و جزییات سانحه توضیح داد: طبق مقررات ایکائو مسئولیت بررسی سانحه با سازمان هواپیمایی کشوری ایران است اما اکراینی‌ها هم می‌توانند در نحوی رسیدگی به سانحه ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: علت وقوع سانحه مشخص نیست تا اینکه جعبه سیاه هواپیما تجزیه‌وتحلیل شود تا علت وقوع سانحه بتوانیم کشف و اعلام کنیم.

عابدزاده با بیان اینکه 167 مسافر و 9 خدمه پروازی در این هواپیما بودند، تصریح کرد: حدود 140 مسافر این هواپیما ایرانی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خلبان هیچ‌گونه تماسی با اپروچ برای اعلام اضطراری نکرده است، عنوان کرد: این هواپیما اکراینی از مدل بوئینگ 737 مکس نبوده است و این نوع هواپیما در دنیا اجازه پرواز ندارد.

او در خصوص زمان بازخوانی جعبه سیاه زمان دقیقی را اعلام نکرد و گفت: جعبه سیاه توسط تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری مطالعه و بررسی خواهد شد.

عابدزاده با بیان اینکه هیچ نوع تهدیدی در فضای آسمان برای تهدید این هواپیما نبود، اظهار داشت: ما هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص تروریستی بودن و سایر فرضیات دیگر تا زمان بررسی جعبه سیاه هواپیما نمی‌توانیم کنیم.

اکرم فیض آبادی خبرنگار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سقوط هواپیمای بوئینگ 727 اعلام اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان